Gå til innhold

Magebelte

Bamse&baby+spire*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett her på bim at d var ei som skrev at hun hadde kjøpt seg magebelte.. sånn fra apotek.. hva er disse godt for?

Noen andre som har problemer med liggestilling om natta? får så lite søvn for tiden, og å ligge gjør så vondt!biter virkelig i meg skrik og stygge ord til tider!:( ryggen er HELT grusomt, pga smertene i den..og jeg blir nummen i siden når jeg ligger på den.. prøver da å veksle mellom høyre og venstre, men hver veksling er så VOND! har pute mellom beina/lårene.. hjelper ikke særlig d heller.. begynner å bli desp,for jeg vil helst sove mer enn hver 3.natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke brukte magebelte. Har hatt såpass liten mage pga bakovervendt livmor, at det ikke er nødvendig.

Om natten ligger jeg på siden, med en god pute mellom bena, og en god pute under den ene armen. Eneste stillingen jeg kan ligge sånn nogenlunde greit i.

Vondt å ikke få sove om natta ja:-(

Skrevet

prøvde med pute under armen..ble bare kvalm av d:S :( skal neimen ikke være lett.. men er magebelte for store mager..at de liksom skal holdes oppe? hjelper d for ryggen?

Skrevet

Har ikke noe erfaring med magebelte, men tenkte jeg skulle komme med et tips til putedandering. Jeg ligger med en pute inntil rumpa/korsryggen og en innunder magen når jeg ligger på siden. Da blir jeg ikke liggende flatt på ryggen om jeg skulle "velte" bakover mens jeg sover. Også holder puta foran magen litt oppe, så den ikke henger nedtil madrassen...

Huff, ikke så bra forklart, men om du skjønte det så kan du jo gi det er forsøk. Jeg forstår hvertfall godt frustrasjonen din-man blir jo helt ødelagt av å ikke få sove! Jeg sover dårlig jeg og, men sover stort sett noen timer hver natt i det minste.

Lykke til!

Skrevet

Jeg skrev et innlegg om "magebelte" men det var til bruk etter fødselen for å få magen fortere "fin" igjen. Vet om flere som har brukt det og vært veldig fornøyd med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...