Kokosnøtt Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Eller er det bare en myte? Alle sier jo at "Ja du venter i allefall en gutt!" om man ikke kan "se det bakfra".. Men det kan vel umulig være noe i det? Alle har jo så forskjellig kropp! Hva mener dere? hilsen 172cm lang med liten mage som står litt utover, (uke 26) man kan ikke se det bakfra, og JA, jeg venter gutt.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg har hørt det samme selv! Men de fleste sier også at, hvis du ikke legger på deg andre plasser enn på magen, ventes det gutt
Aprilia Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Dette er vel kanskje mest en myte. men hvem ve? flere som sa til meg at de kunne se på meg at jeg ventet en gutt på grunn av formen på magen. Blant annet min tante som er sykepleier. jeg hadde da enda ikke vært på ul og visste ikke hva jeg ventet. men det viste seg at de tok rett, jeg venter en gutt:)
lykkelig78 Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Alle sier at jeg venter jente. Vi har akkurat flytta inn i nytt nabolag, og skulle hilse på en nabo, og hun ropte ut før jeg i det heletatt hadde hilst på henne "ja der kommer jenta ja"....... De var litt usikker på ul, men trodde det var jente. Skal på 3d ul neste lørdag så da får ve se om "alle" har rett!
cilie 84 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 har hørt det samme,men vet ikke om det stemmer helt,jeg har bare lagt på meg på magen og alle sier at jeg har gutte mage og at det blir en gutt. Men på ultralyden viste det tydelig at det blir en liten jente......
smilan Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Har ikke stemt på de jeg kjenner.. Ren tilfeldighet tror jeg. Jeg har jentemage å har veldig guttefølelse, men til neste uke er det ordinær ul så da får vi håpe h*n viser seg mye...
Snoopy m/ spire *Fødeklar* Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Jeg har rundere mage nå enn jeg hadde med gutten min.. Og jeg venter visst jente denne gangen. Så for meg har det stemt, men for meg har veldig mange av kjerringrådene stemt på begge svangerskapene mine..
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 fått jente og det har ikke sett bakfra og ikke helt rund mage,men mer strutt og det sier de er gutt,men det stemmer jo ikke på meg da,som har to jenter.
Fire småtroll Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Jeg har hatt samme type mage med alle tre jeg, men de har ikke samme kjønn, så det stemmer ikke hos meg... Med pulsen derimot, stemte med "regelen", pulsen til den lille i magen var raskere på jenta enn på guttene ;-)
Maya_1 Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Tja, jeg har vel lagt på meg over hele kroppen, så at jeg venter jente kan stemme. En kollega av meg spurte faktisk om jeg ventet gutt, han sa han "kunne se det bakfra", men det er altså jente? Han har nok blanda han da
Krissy78 Skrevet 12. september 2008 #11 Skrevet 12. september 2008 Jeg synes at det høres litt rart ut. Jeg har en jente fra før av og venter jente denne gangen også. De fleste sier at jeg "bare" har mage (selv om jeg føler meg større selv...), og det fikk jeg høre forrige gang også. Og da varierte det veldig hva folk sa. Fikk høre at jeg hadde en typisk guttemage og at det helt sikkert måtte være det. Når jeg sa at vi skulle ha jente så kom kommentaren: "Ja det ser vi..." Tror det varierer veldig...
lilly2 Skrevet 12. september 2008 #12 Skrevet 12. september 2008 Nei, det stemmer ikke. Har hatt typisk gutte-mage to ganger, og begge gangene fikk jeg jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå