Kokosnøtt Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Nå har det holdt på i kanskje 20 min, og gir seg Ikke!! Lemus under ribbeinet på ene siden! Hva kan det være? Jeg blir gal!!!!!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hørtest ikke så godt ut:S men hva er lemus?
Kokosnøtt Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Leamus heter det kanskje? Sånn man kan få i øyet i blant vet du, når hele muskelen bare "henger seg opp" og liksom rister..
Mamma -09, -10 og -12. Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Hadde det slik hver dag i et par uker i begynnelsen av svangerskapet. UTROLIG irriterende!!! Men trøst deg med at det går over. Det verste du kan gjøre er å sitte stille og kjenne på det... He, he. Er dessverre ikke så mye å gjøre med, enn å vente til det går over. :-(
passilurken Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 se og le, sier nå jeg...jeg har leamus i magen hver kveld jeg! det hopper og dirrer overalt. ikke noe å gjøre med det enn å godta at det er der. men jeg skal være enig i at det er en liten smule irriterende. spesielt når man skal sove og nurkt har fest i magen samtidig... "her blir det liv!"... jadda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå