Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg har fått sopp, som jeg har problemer med å bli kvitt. Første behandling tok jeg for 2 uker siden. Da var jeg 13+0. En tablett og smurte litt. Nå er jeg 15+0 og tatt ny tablett. Jeg har blitt sår og hoven, samt fått noen rifter rundt skjeden. Det blusset opp da jeg hadde samleie med mannen min, og i tillegg har han fått sopp. Men så ble jeg bekymret: Jeg brukte aplikatoren, noe man visstnok ikke skal gjøre. Har jeg skadet barnet mitt?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ring legen.. Det er dessverre ingen her som kan se det..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ta det med ro. Tror ikke du har skadet noen ting som helst. Grunnen til at vi ikke skal bruke applikator ved graviditet, er fordi det KAN trigge en truende abort/for tidlig fødsel hvis du kommer helt opp til livmortappen. Det skal mye til - men produsenten tar ingen sjanser når det gjelder å advare oss. Du har vel fått med den kremen i pakningen? Smør det godt rundt på både skjedeåpning, gjerne litt inni også, og rundt på kjønnsleppene. La gjerne mannen din få en omgang også hvis han er smittet. Har vært plaget veldig med sopp jeg også denne gangen, usj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå