ops-We-did-it-again. Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 her er både sambo, minstemamm på 5 mnd. og jeg heilt snylta. :-( veldig slitsomt, må snart også hente eldstemann i bhg.
* 5 om dagen * Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 jeg er feridg med pencilin i dag, gått på de i en uke. fikk lungebetennelse og bihulebetennelse, og en kraftig forkjølelse, har holdt på i 3 uker :-( men nå ser det ut til at jeg er ferdig, hoster bare en del, men det er bra og få det opp.... god bedring :-))
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 SKIKKELIG dårlig *usj* Heldigvis er det bare meg..
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Ja ;-) Snufser og nyser som bare det.. Hoestens foerste kanskje... hehe God Bedring
Gjest Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Hele familien på 5 er skikkelig forkjølet. Minsta på 3 år har i tillegg hatt omgangssyke to ganger på en uke ( Stakkars jenta...
Libido- Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Halsen full av kniver og hjernen full av snørr, jo takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå