Gå til innhold

flere som er forkjølte eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

her er både sambo, minstemamm på 5 mnd. og jeg heilt snylta. :-( veldig slitsomt, må snart også hente eldstemann i bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er feridg med pencilin i dag, gått på de i en uke.

fikk lungebetennelse og bihulebetennelse, og en kraftig forkjølelse, har holdt på i 3 uker :-( men nå ser det ut til at jeg er ferdig, hoster bare en del, men det er bra og få det opp....

 

god bedring :-))

Skrevet

Ja ;-) Snufser og nyser som bare det.. Hoestens foerste kanskje... hehe

 

God Bedring

Skrevet

Hele familien på 5 er skikkelig forkjølet. Minsta på 3 år har i tillegg hatt omgangssyke to ganger på en uke :o( Stakkars jenta...

Skrevet

Halsen full av kniver og hjernen full av snørr, jo takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...