greentea Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 ...bør babyen ha den første tiden??? Mange merker å velge mellom, noen som har erfaring fra før om hva man bør velge?
susemor-3 små Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Personlig har jeg brukte produkter fra Babyline-serien til mine to første. Kjøpet på apoteket. De er tilnærmet parfymefri og milde. Regner med at jeg fortsetter å bruke det på nr 3 også.
ChellBell - har født! Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Babyen bør vel egentlig ikke ha noe som helst av babyprodukter den første tiden, så vidt den ikke trenger det pga sår, tørr hud el.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Ingenting? Bare tøv å kjøpe masse sånne produkter de flaskene vi kjøpte da jeg gikk gravid med frøkna vår på 2,5 år er fortsatt fulle. Jeg brukte purelan brystvortesalve på stumpen hennes om hun ble sår også sebamed babyshampo fordi hun hadde så masse hår, men thats it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå