AE84 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 heihei folkens! litt frystrert og er usikker på om mine smerte kan være bekkenløsning eller ikke!! det har seg sånn at låret mitt har liksom gått litt utav "ledd", så jeg nesten ikke kan stå/gå på den!! dette varer en stund, men har gitt seg så fort jeg har fått kvilt den!! dette har jo selvfølgelig alltid kjedd når jeg er på jobb, så da får jeg ikke hvilt før jeg kommer hjem! MEN, det som skjedde for 2 dager siden var at jeg satt meg på huk, og det var nesten som om leddet inni rompeballen gikk utav ledd, jeg klarte nesten ikke reise meg, og måtte gå me strak fot resten av dagen! har haltet litt siden! det kjedde igjen nå nettopp, da bare av at jeg skulle reise meg utav senga! klarer nesten ikke gå nå, men bedre og bedre for hvert kvarter!!! noen som har hatt noe lignende? er det bekkenløsning eller er det noe annet?? (skal til legen i morgen, men lurer så fælt)
susemor-3 små Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Det har nok uansett noe med bekkenet å gjøre ja. Fortell det til legen som kan se på det. Jeg får sånne "låsninger" i høyre bakende fordi baby ligger og presser på en nerve der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå