Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Da jeg fikk førstemann fikk jeg et smykke i hvitt gull med et hjerte på med små diamanter + tilhørende ørepynt og armbånd. Helt nydelig! Hva har dere fått?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Barselgave? Jeg har en mann som stiller opp, hjelper meg, lytter, forstår og setter pris på meg uansett hvilken dag jeg har. Synes det er en mye større gave for meg enn all verdens diamanter. Vi har aldri kjøpt ting til hverandre når vi har fått et barn sammen - det er jo nettopp barnet som ER gaven! :-) 50/50 :-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Fikk en snill og hjelpsom mann,barn og diamant ring
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Foto kamera og printer.
AndreVonDrei Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Signerer den, anonym 15:06! Hvis det kan kalles barselsgave, så fikk jeg "lov" til å handle klær til den store gullmedalje -siden ingenting passet lenger ;-). Han fikk en sinnsykt svær pæreskinke som han hadde fyset på i lange tider, men var så hensynsfull at han lot være å kjøpe siden...ja...spekemat og gravide, vettu ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Jeg fikk et armbånd, men er enig med de andre. Vi trengte ingen gaver når nettopp hadde fått en sønn sammen Men jeg fikk en veldig fin gave av svigermor. En alliansering med tre diamanter som hun hadde kjøpt til seg selv for mange år siden. Hun gav den til kjæresten min så han skulle gi den til meg. Når sønnen vår en dag får seg kjæreste, skal han få den av meg for å gi den til henne. Syntes det var en utrolig flott gave!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Fikk et kort som var til både meg og barnet. Vi var enige om at noen barselgave til meg, evt. han, ikke var nødvendig. Er så bortskjemt med materielle ting fra før.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Fikk bamse,både jeg og vesla:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Fikk ingenting, men det holdt i massevis med babyen
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Kan man ikke ha en mann som stiller opp 100% og i tilegg få en baby og gave? Det har og fikk jeg. Jeg fikk 2 timer hel krops masasje første gangen og ett smykke andre gangen.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 hvorfor i helvette skal menna få barselspresang? dummeste jeg har hørt! faen meg JEG som har hatt ungen i magen i ni måneder.. hormoner i alle ender, kvalm, å trøtt å jævli så skal hn få presang???
Januarjubel! Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Blomster og noen nydelige ord hvisket i øret
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #14 Skrevet 11. september 2008 Kanskje du burde fått et lesekurs, 19.51? så du skjønte hva du svarte på!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 Fikk blomster, men forventet ikke det. Men koselig da siden han ikke er den som overrasker så veldig med slike ting. Også hadde han kjøpt et lite armbånd til den nyfødte jenta vår. Det rørte meg mer. Han overgikk veldig seg selv. Den fineste gaven jeg fikk på barsel var en full smågodtpose fra bestemoren til samboer. Den reddet meg gjennom et par kjedelige dager der jeg bare ventet på å komme hjem....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #16 Skrevet 11. september 2008 Mannen min har ett dopproblem så istedet for å få noen gave kjøpte han seg en klump hasj og tente seg en joint utenfor sykehuset når kvelden kom.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. september 2008 #17 Skrevet 11. september 2008 Jeg fikk spekemat når vi kom hjem fra sykehuset, masse spekemat! Det aller aller beste han kunne gi meg!!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #18 Skrevet 11. september 2008 Barselgave? Nei, fikk dessverre ikke det... Må innrømme at jeg var litt skuffet. Jeg kjøpte til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå