Eowyn Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Var hos JM her om dagen og parkerte selvsagt så nær inngangen som mulig. Etter en koselig tiime hos henne skulle jeg ut og kjøre hjem. Selvsagt stod det en bil parkert helt oppi min, ble stående og vurdere situasjonen en liten stund. Bestemte meg for å prøve å klemme meg inn, jenta er jo omgitt av vann og tåler vel litt trykk tenkte jeg. Så satte jeg igang, veska høyt over hode, og inn med magen :-) Kom meg bort til bildøra og fikk den litt opp - men ingen sjanse. Nei jeg må nok rygge ut tenkte jeg, dette går ikke. Et skritt tilbake, hva ??? hvordan i huleste kom jeg meg inn hit?? Etter en del romstering fant jeg rette vinkelen på kroppen og fikk klemt meg ut. Puhh ... Stod nå bak bilen og vurderte å kyrpe inn på pasasjersiden, men turte ikke prøve. Tja, så var det å vente da... Etter 10 minutter (heldigvis ikke lenger) kom en mann(i 60-70 åra) spaserende mot meg. "Kommer du ikke inn?" spør han. "Nei, jeg er litt tjukk ser du" svarer jeg. "Det ser ut som det er en overgang" svarer han. Som om han trodde jeg syntes det var greitt for meg å stå der å vente til termin med å kommemeg inn i bilen. Det er gøy å være høygravid - heldigvis bare 2 dager til termin. Pass på hvor dere parkerer alle sammen :-))
susemor-3 små Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hehe. Ja, det er ikke så lett å bare prøve å dra inn magen heller nå i denne tilstanden!!
piamamma Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 He he.. Enda godt han kom etter "bare" ti min da... Og at han ikke akkurat hadde perkert der og skulle til legetime, så i butikken osv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå