Gå til innhold

Og nå litt nyheter...

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt litt med i saken der hvor Biskop Baasland sin sønn har brukt penger over evne.

Nå er da Biskopen og frue begjært konkurs, da de har en gjeld på over 16 mill. Fru Baasland har da lånt penger videre til sønnen..

Som igjen skylder over 60 mill.

Det jeg da lurer litt på er: Hvor mye tjener egentlig en Biskop??? Det er jo innenfor staten, så allverden kan det jo ikke være...

Hvordan får man da 16 mill i lån??? Ja jeg vet at det er private kreditorer inne i bildet. Men bør ikke sikkerheten stå i forhold til hvor mange penger man låner liksom???

Jeg tenker som så, at om vi gikk konkurs nå, så kan jo banken bare selge huset vårt og dekke gjeld og samtidig sitte igjen med penger.

Trist at de ikke blir stoppet liksom, før det går så langt at man har lånt mange ganger årslønna.

Synes litt synd på de også, selv om det jo er selvforskyldt. Er jo lov å bruke hue.

Men det med personlig konkurs må være fryktelig,......... særlig fordi man gjorde sønnen en bjørnetjenste...

Det var alt fra dagsnytt......:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja dette er bare trist. Må jo være ille uansett biskop eller ei. Og jeg tenker også sånn som deg, at dette må jo ha ligget i kortene leeenge når man kommer opp i slike summer!!!

Hadde det vært ryggrad i denne sønnen hadde han satt seg på første fly hjem og stilt opp for foreldrene sine. Ser jo ut som de har litt å rydde opp i.

Skrevet

Nå har ikke jeg lest saken,heller ikke hørt om den.Men du store meg for noen summer da!!! Slikt knekker jo alt i en familie.Syns egentlig synd i di jeg,For di kommer aldri ut av det igjen.

Men at sønnen burde rydde opp er jo sikkert og vist.

Skrevet

Helt vilt, men det starta visst med 3 millioner..Uansett helt sykt at det har gått så langt .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...