Gå til innhold

Faste fiskedager i uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har som regel fisk på mandager for da er vi godt i gang, synes jeg. Helst vil jeg at vi har fisk tre ganger i uken, iallfall hvis det er kjøpt fiskegrateng/fiskeboller og annen malt fisk. Så når vi har fisk på mandager er det to ganger igjen. Det krever litt ekstra å lage middag med fisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har vi ikke. Men vi har ofte fisk og kyllingretter:)

Skrevet

Vi har ikke faste dager nei, men prøver å ha hver mandag, for da har det liksom vært helg med alt mulig annet enn fisk, og så har vi mange ganger onsdagen igjen. Så er målet også fredagen, men mange ganger føler jeg det er helg da. Så går det litt i hytt og vær.. Målet her også er tre dager med fisk i uken.. Klarer som regel alltid å komme til to ganger iallefall..

Skrevet

Planen er å ha fisk 3 ganger i uka. Så da ha vi mandag, onsdag og torsdag.. Men da med fiskemiddag gjelder også fiskeboller osv... Idag skal vi ha hjemmelaget fiskegrateng.

Skrevet

Vi har ikke faste dager, men prøver å ha fisk 2-3 ganger i uka vi også. Kommer oftest bare til 2 dager i uka.

Skrevet

Nei, ikke faste dager, men siden jeg liker fersk fisk blir det sjelden fisk på mandager, fordi utvalget er begrenset. :)))

I dag har vi spist sushi!!! DET er deilig det.

Skrevet

"Det krever litt ekstra å lage middag med fisk. "

Syns du virkelig det, selv syns jeg fisk er superenkelt.

Sleng det i en form i ovnen, så lager den seg selv.

Fiskegryter og fiskegrateng kan enkelt lages som dobbelt porsjon.

Laksewok er knallgodt og raskt.

Skrevet

Det krever ekstra av hjernen min å komme på gode retter med fisk. Tidsmessig krever det ikke noe ekstra. Det er ikke mange retter jeg veksler mellom, så jeg er mottakelig for inspirasjon!

Kan du legge ut oppskrifter på Kokebok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...