Gå til innhold

Litt vondt av gutten min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt litt på det, siden det var foreldremøte i bhg her forleden, og vi ble vist lysbilder en halv evighet av barna. Ble faktisk litt lei meg fordi det ikke var et bilde av min sønn der. Og han var den eneste.

Sånt synes jeg blir litt dumt, selv om jeg er storveis fornøyd med bhg ellers. Ikke en ting å klage på. Snille mennesker:o)

Han er ikke av den aktive typen som stikker seg frem, og har jo tenkt litt i ettertid på om han da kommer i bakevja?Gjør de det? Unger som kanskje ikke tar så mye plass..? Og jeg er vel heller ikke den av de foreldrene som krever noe særlig, i.o.m jeg er så godt fornøyd.

Han virker jo veldig fornøyd da, og har mange lekekamerater der.. Men, klarer ikke riste av meg følelsen.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett for de som jobber i bhg. å hele tiden skulle huske hvem de har filmet og hvem de ikke har filmet. Men der hvor jeg jobbet hadde vi navneliste hengende oppe, hvor vi krysset av ved navnet hver gang et barn hadde blitt filmet/fotografert. Da visste vi hvem vi måtte sørge for å få på "tape" og hvem som hadde blitt filmet nok. Dette gjorde vi nettopp for at foreldre ikke skulle bli sittende igjen med den følelsen du har nå. Med 22 unger på gruppa er det ikke lett å huske hvem som ble filmet og hvem som ikke ble det.

For å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg ikke han havner i bakevja bare for at han ikke stikker seg fram noe særlig. Kanskje han er av typen som ikke liker å bli filmet mens han leker, så han stikker et annet sted mens filmingen pågår.Ikke alle barn er like "pr-kåte".

Men klarer du ikke å riste av deg usikkerheten, synes jeg du skal nevne det for ped.leder. Si at du synes det var litt kjedelig at du ikke fikk se gutten din på bildene. Kanskje du kan foreslå et sånn system som jeg beskrev over.

Skrevet

Takk for svar:o)

Det var ikke video, men bilder da. Av maaange ulike happininger og bursdager, turer etc. Og siden mora er en iiivrig fotograf, hi hi, tror jeg neppe han er kamerasky.

Hun ene ansatte la merke til det og sa til meg at alle skulle jo være med. Synes bare det var litt trist, og har tenkt på om han blir oversett eller noe... Mye man skal bekymre seg for som mor.

Skrevet

Det tror jeg helt sikkert ikke..

De er jo så oppmerksomme og gode mot han (som jeg har sett).

Tullsjur du og vet du.. *plastrer sammen mammahjertet*

Skrevet

Sist foreldremøte var det et bilde av frøkna her også, gjennom et 3 kvarters lysbildeshow :)

Men jeg kan forstå hvorfor da, hun er jo høyt og lavt konstant og er vanskelig å ta bilde av.

Husker vi skulle hente henne en gang hvor den ene voksne prøvde å ta bilde av henne men det funket bare ikke ;)

I denne perioden sto det sjeldent noe om Natalie på tavln når vi kom også (de har en tavle hvor de skriver om dagen).

Men når jeg tok det opp så var det fordi hun stort sett hadde gjort alt mulig rart i 2 minutter av gangen.

Etter det begynte de å skrive "og Natalie har vært med på alt og lekt med alle i dag" hehe..

Ble jo litt lei meg der og da jeg også fordi jeg hadde gledet meg sånn til å se hvordan hun hadde det i barnehagen, men når jeg fikk tenkt meg litt om så gikk det greit :)

Hun elsker jo barnehagen, har mange søte små venner og er kjempe glad i de ansatte så jeg tror ikke hun blir tilsidesatt.

Nekter å tro at noen klarer å se forbi Theodor :) nydelige lille gutten...

Men at det er vondt for mammahjertet skjønner jeg veldig veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...