Gå til innhold

Da er jeg i gang!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt gikk vannet mitt helt. Ble lagt inn på obs post og nå venter jeg på at riene skal sette inn. Blir satt i gang på mandag om ingenting skjer. 5-6 uker før tiden kommer lille gutten vår til verden og vi krysser fingrene for at han klarer seg bra under både fødsel og barsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til - så spennende:-)

Skrevet

Å det var tidlig.

Lykke til!

Skrevet

Lykke til!!

Om det er noen teorier om hvorfor vannet bare plutselig går sånn såpass lenge før termin vil jeg gjerne høre det

 

Lykke til med tiden etter fødsel, håper dere kommer dere fort hjem og at alt går bra med dere,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...