Lacey*har fått erta Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 I natt gikk vannet mitt helt. Ble lagt inn på obs post og nå venter jeg på at riene skal sette inn. Blir satt i gang på mandag om ingenting skjer. 5-6 uker før tiden kommer lille gutten vår til verden og vi krysser fingrene for at han klarer seg bra under både fødsel og barsel.
susemor-3 små Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Masse lykke til - så spennende:-)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Å det var tidlig. Lykke til!
Herkules Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Lykke til!! Om det er noen teorier om hvorfor vannet bare plutselig går sånn såpass lenge før termin vil jeg gjerne høre det Lykke til med tiden etter fødsel, håper dere kommer dere fort hjem og at alt går bra med dere,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå