Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hva synest dere, er det bra greier, eller er det ikke så bra kvalitet? Ble litt imponert på party, men en kan jo lett bli rundsnakket av flinke selgere.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Kremene er fantastiske, men ikke sminken..Men jeg kjenner mange som elsker både kremene og sminken
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg kjenner ingen som liker det merket. Bare dritt. Tror de fleste kjøper det fordi de føler seg pressa til det av venner og bekjente. Et harry kjerringmerke uten like!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg var på et sånt party. Jeg likte ikke sminken, og jeg fikk "hjelp" for hudormer eller hva det het ('måtte bare ha' kremer til over 800). Men har ikke hjulpet på meg. Eneste jeg likte var bodyloiten, fordi den lukter godt... Så jeg kjøper ikke mer MaryKay, i mine øyne er det dyre ting som ikke passer for meg...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Forsåvidt greie produkter, men liker ikke konseptet. Dessuten er det overpriset her i landet, bare ta en titt på amerikanske sider som ebay så selges produktene til en brøkdel av prisen ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg elsker sminken, men ikke kremene. Øyeskyggene og rougen sitter godt og hele dagen. Mange lekre farger og praktisk skrin man kan bygge opp selv. Fikk mitt tredje her om dagen og kommer til å fortsette å bestille. Har til dags dato ikke vært på party, men kjøper via en venninne til innkjøpspris:-)
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 jeg elsker mary kay produktene..... jeg hadde trynet fult av kviser, kjøpte 2 in 1 rensekrem, funka som bare f.... jeg har handlet disse kremene nå i 1,5 år:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Bivoksen fra Mary Kay er bare helt fantastisk, bruker den på tørre lepper, munnsår, store kviser, ja alt mulig egentlig og bare elsker den!! Liker også veldig godt mascaraen derfra! Min mor bruker bare kremene fra mary kay! Godt likt i vår familie altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå