Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Har de hver sin eller deler de en? Syns pakkekalendere kan ha en hang til å bli litt dyrt, så vurderer å la snuppa og bolla i magen få dele (altså få pakke annenhver dag) når vi kommer så langt... Hva gjør dere?
Espoir Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Har 3 barn og pakkekalender. Angrer som en hund, for som du sier: det blir dyrt og ikke minst vanskelig å finne så mange forskjellige småting. Men føler jeg ikke kan slutte når jeg først har begynt, og så ER det jo morsomt å se de spente og glade fjesene hver morgen.
Joikaboll@ Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg prøvde 1 år å la alle 4 dele pakkekalender, men det var ingen suksess. Så i år blir det 5 pakkekalendere, du kan tro jeg gleder meg til innkjøp av ting ;o)
twoboys & a girl Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Har vurdert å la de dele den ene. Elste får skattekart eller rebus å løse hvor pakken er. Og minste får en pakke på kalenderen. Begge hver dag. Blir dyrt men vis man er flink å begynne tidlig så man får delt utgiftene utover... Jeg er ikke flink til det.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Her får barna hver sin gave hver dag, et år har vi prøvd å dele....aldri hatt så lite julestemning som det året:-/ ungene var ikke i ekstase hver morgen , for å si det sånn!
___ Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Her har de hver sin, men det blir ikke så dyrt. En pakke med 12 tegneblyanter deles opp så de får to farger av gangen.15 kr for 6 pakker. En pakke med plastdyr koster under 30,- og blir til 10 pakker. hvor mye de minste pakningene med rosiner koster husker jeg ikke, men det blir ikke mange kronene or. eske. En pakke hårstrikk og spenner er også fint å dele opp. Det trenger ikke koste mange kronene .Noen ganger putter jeg også inn hobby eller baketing som vi likevel trenger til dagens fjuleforberedelser. En mulighet er også å kjøpe et legosett. Første dag får de tegningen og de neste dagene noen brikker hver dag. På julaften er huset eller borgen eller hva det måtte være ferdig.
Nurse80 Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Annenhver dag. Pluss at dem har hver sin sjokolade eller barne-tv kalender.
Nurse80 Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Vi var 5 barn og delte en pakkekalander. Kjøpe større gaver til hver da. Pluss sjokoladekalender.
Zitro Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Vi hadde hver vår når vi vokste opp, og den gleden skal jeg jaggu unne mine unger også. Så det bli en til hver! :-) Kanskje ikke i år da, pga minsta vil jo bare være 10 mnd i jula. Bryr seg vel ikke mest om pakker da nei... :-)
~~DoraDora~~ Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Alle tre får selvfølgelig hver sin pakkekalender (De har hver sin broderte, på hvert sitt rom:) Synes det blir feil at de skal ha annenhver dag. Har en ikke råd til hver sin, kan en vel heller la de få hver sin vanlige kalender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå