Gå til innhold

Så koselig hos JM idag! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skrive litt om timen i dag. :)

Er 37 uker i dag og skal gå hos henne hver uke fram til fødselen :)

Sambo var med å vi snakka en del om fødselen osv. Best av alt er at babyen ligger langt ned i bekkenet med hodet. Ikke festa seg, men hun trodde lillemor ble liggende fram til fødselen hvertfal. :) Det er jo ikke så vanlig at babyene fester seg hos flergangsfødende, men deilig å slippe å bekymre meg for setefødsel hvertfal. Babyen vår satt lenge, men har heldigvis kommet til fornuft å snudd seg !! =) Spurte pent om JM ville sjekke modninga mi, men hun ville helst vente en uke, men lova å sjekke da! Hun sa det var vanlig å få en masse maserier etter en sånn modningsjekk, så ville vente lengst mulig med det. Viste ikke at en vanlig GU kan føre til maserier jeg. Håper ikke hun har planer om å strippe meg i samme slengen, for det er ikke behagelig vet jeg! hehe:P

Håper formen til dere andre også er bra her inne!!! Ha en fin dag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei godt å høre at alt står bra til, jeg har et lite spm.

Jeg skal til jm for første gang i morgen hva sjer egentlig hos jm?

Jeg er 31+2 i dag og er førstegangs.

Skrevet

Hei du :)

JM tar blodtrykket, HB, Urinprøve, Måler magen, klemmer på magen for å fastslå leiet til babyen og veier deg. Dette er jo det standard-greine. :) Ellers snakker hun med deg ang formen din, tanker om svangerskapet, fødselen osv. Det er lurt å ha noen spørsmål klare. Det er ofte jeg er hos henne og ikke egentlig husker hva det er jeg på forhånd lurte på, så kommer jeg hjem å anger på at jeg ikke fikk spurt om ditten og datten. hehe :) Skriv det ned!

Skrevet

Takk for svaret:-)

Jeg har skrevet ned noen spm for hukommelsen har begynnt å svikte hehe det skal vist bli værre har jeg hørt.

Skrevet

Ja, husker ingenting lenger jeg! hehe :P verre når den berømte ammetåka setter inn! ;) Gule postit lapper er supert! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...