☆Mathilde Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Må bare skrive litt om timen i dag. Er 37 uker i dag og skal gå hos henne hver uke fram til fødselen Sambo var med å vi snakka en del om fødselen osv. Best av alt er at babyen ligger langt ned i bekkenet med hodet. Ikke festa seg, men hun trodde lillemor ble liggende fram til fødselen hvertfal. Det er jo ikke så vanlig at babyene fester seg hos flergangsfødende, men deilig å slippe å bekymre meg for setefødsel hvertfal. Babyen vår satt lenge, men har heldigvis kommet til fornuft å snudd seg !! =) Spurte pent om JM ville sjekke modninga mi, men hun ville helst vente en uke, men lova å sjekke da! Hun sa det var vanlig å få en masse maserier etter en sånn modningsjekk, så ville vente lengst mulig med det. Viste ikke at en vanlig GU kan føre til maserier jeg. Håper ikke hun har planer om å strippe meg i samme slengen, for det er ikke behagelig vet jeg! hehe:P Håper formen til dere andre også er bra her inne!!! Ha en fin dag!
M.G.K Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hei godt å høre at alt står bra til, jeg har et lite spm. Jeg skal til jm for første gang i morgen hva sjer egentlig hos jm? Jeg er 31+2 i dag og er førstegangs.
☆Mathilde Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Hei du JM tar blodtrykket, HB, Urinprøve, Måler magen, klemmer på magen for å fastslå leiet til babyen og veier deg. Dette er jo det standard-greine. Ellers snakker hun med deg ang formen din, tanker om svangerskapet, fødselen osv. Det er lurt å ha noen spørsmål klare. Det er ofte jeg er hos henne og ikke egentlig husker hva det er jeg på forhånd lurte på, så kommer jeg hjem å anger på at jeg ikke fikk spurt om ditten og datten. hehe Skriv det ned!
M.G.K Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Takk for svaret:-) Jeg har skrevet ned noen spm for hukommelsen har begynnt å svikte hehe det skal vist bli værre har jeg hørt.
☆Mathilde Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 Ja, husker ingenting lenger jeg! hehe verre når den berømte ammetåka setter inn! Gule postit lapper er supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå