Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Litt utålmodig jeg visst hehe Hvordan er det med disse el-testene fra billig-tester? Har tatt to dager på rad nå og teststreken er nesten like sterk som kontrollstreken. Men ikke fullt så sterk som den..... Vil det da si at El er rett rundt hjørnet? Hvordan oppfører testen seg når den er helt klart positiv? Blir den supersterk med en eneste gang da eller tar det bittelitt tid? hmmmm håper noen kan lære meg litt opp her :-)
Babyønske �� Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Min erfaring er at billigtestene ikke er noe gode. Jeg fikk aldri skikkelig positivt utslag på de, bare nesten like sterke streker. Så jeg forstod ikke at den hadde vært positiv før streken en dag var svakere igjen. Og da skulle eggløsningen etter min utregning vært dagen før. Tror jeg dobbeltsjekket med en CB digital en gang, og når den var positiv, så tolket jeg ikke billigtesten som positiv. Så jeg kan egentlig bare anbefale å bruke CB digital, så slipper man å tolke. Den gir klart svar, positiv eller negativ
wowo Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hei Jeg har også brukt el-tester, forrig mnd fikk jeg ikke noe klart svar, men lurer nå på om jeg slutter å teste litt tidlig. Denne gangen testet jeg i over en uke, på slutten ble streken strekere og sterkere, da begynte jeg å ta morgen og kveld. Å etter noen dager kom det over to dager helt tydelig pos. resultat, og så begynte den å bli svakere igjen. Etter beregninger, siden syklusen har blitt lengere ved forrige ikm, stemt også de pos. testene med utregning..
påtjukken Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 min er sånn helt til el, da blir teststreken sterkere enn kontrollstreken.. noen ganger med en gang, og andre ganger etter 5 min..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 i dag så var teststreken nesten ikke synlig i det hele tatt, så da regner jeg vel egentlig at det var el jeg traff med testene :-) spennende
Gjest Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg bruker billigtestene fra billigetester.com.Stavene. Jeg har fått klart sterkt positiv test på dag 20, mye senere enn jeg hadde trodd at jeg hadde el.Ikke prøvd noen andre tester, prøvde strips sist og da ble de klart positive da også.Like sterk eller sterkere enn test streken. Det har gjerne tatt ett minutt.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Må bare si at jeg har fått to streker på testen gjerne på dag 12, 13 og 14, svakere, men klare.Men sterkt positive på dag18- 20, men jeg har 30 dagers syklus.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2008 jeg har ikke så mye peiling på syklusen ettersom jeg nettopp hadde en SA og har sluttet med p-piller. Men dersom jeg har normal syklus så skal el være ca 15 sept, så ikke helt usannsynlig at det kanskje var el likevel. Har aldri fått så sterke teststreker før og de var kun sterke i 2 dager. Har også kjent noen stikkinger i siden, så tegnene på el er helt klart der.....men så var det dette med ønsketenkning da hehe......
wowo Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Hei Jeg må si som Aurora at jeg fikk el på dag 17 og 18, senere enn forventet. Hadde 26 dagers syklus, inntil forrige gang da jeg var 3 dager over før tr kom. Jeg ville testet inntil det kom en klar strek. Lykke til
*mitt største ønske* Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 jeg har kun brukt cb el-tester,og er veldig fornøyd med de!!! har nå testa siden mandag,og el slo ut på testen idag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå