Gå til innhold

Vi som har termin om ca.2 uker :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen? Har dere mye plager?

Selv er jeg stort sett i super form. Ikke plaget av kynnere eller andre ting. Begynner å føle meg ganske klar da. Spent på fødsel og hva som skjuler seg i magen:-) Prøver å kose meg de siste ukene, men håper virkelig jeg slipper å gå over tiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er formen passe bra..Veldig klar for å bli ferdig..Har slitt med mye kynnere å rier opp til flere netter å dager å jordmor sier jeg har moden,sentrert å syltynn livmorhals..Jeg har rundt 2 cm åpning.

Begynner å bli lei av alle meldingene som strømmer inn: "har babyen kommet ennå????"

Ellers så håper jeg at jeg slipper å gå over termin.

Skrevet

Venter nummer 4, men heldigvis sluppet vonde kynnere. Skal til jm i morgen, så er spent på hva hun sier.

De to siste fødslene har tatt under to timer, så er veldig spent på hvordan denne blir!

Skrevet

Er klar som et egg. Jordmødrene klarer ikke å bestemme seg over hvor moden jeg er, men ca 3 cm åpning, og gjerne for meg, for kynnerene er plagsomme. Ellers er formen ganske bra, virker som om energien er på vei tilbake.

Skrevet

Hei hei :-)

Begynner så vidt å bli klar...i allefall når det gjelder å ha utstyr og slikt på plass. Mer usikker på om hodet er klart for det som kommer!! Har faktisk ikke tenkt så mye på fødselen og det som kommer etterpå.

Her lever vi litt i nuet virker det som...

Formen er helt ok. Får sove om natten og det er jeg kjempegla for. Må bare opp på do en gang. Man kjenner jo at man er gravid og at de enkleste ting er vanskelig å gjøre. Men det er jo sånn det skal være.

Håper ikke jeg fortsatt er gravid 11.oktober :-)

Lykke til jenter og kos dere skikkelig den siste tiden. Les bøker, se film, ta lange bad (hvis dere får plass i badekaret), slapp av og vær lat! Vi får nok å gjøre utover høsten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...