Gå til innhold

Wohoooo, jeg overlevde!! (Brasiliansk voks;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som evt måtte finne _det_ interessant... Hehe.. ;P

Var veldig spent og ganske nervøs da jeg gikk inn. Så ble det vondt, litt mere vondt, masse vondt, og tilslutt ganske komisk.

Men har allerede bestilt ny time da, så jeg tok ikke heeelt skrekken.. ;)

Såh. Da har jeg fått delt _det_ med dere oxo.. ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått!!

Hva var verst; smerten eller det å blotte alle krinkelkrokene for fremmed dame??

Har så lyst men ER så pinglete, hehe...

Skrevet

Det verste var nok smerten.. Var litt pinlig til å begynne med, men det gikk fort over. Fikk andre ting å konsentrere seg om.. ;)

Vondest var det "midt i", der reiv det skikkelig. Men det positive er jo at det går fort over! Var kanskje 10 sekunder med smerte, så var det over. ;)

Jeg tror jeg vil anbefale det jeg altså.. Hehe.. =)

Skrevet

Her er det mannen som jobb å vokse meg... over et glass vin for å dempe smerten! ;-)

Skrevet

Hvor gjorde du det? Og følte du deg blottet.... Ikke smerten som skremmer meg, men det faktum å ligge der rimelig blotta til et menneske som ikke er utdanna allmennlege, gynekolog eller jordmor....for slike ting MÅ man jo igjennom uansett når man feks er gravid og skal føde.

Har voksa selv et par ganger med varmvoks, men var et helvete å nappe ut de hårene voksen ikke tok, pluss at det å rive av seg "pelsen" selv ikke akkurat er så lett...heh....

Skrevet

Hehehe, nei fy fader. Hvis jeg skal gjøre det selv, eller få Hønkipønki til å gjøre det, så greier jeg ikke fullføre det. Må være hos noen jeg ikke kjenner, slik at jeg ikke tør å si at jeg ikke vil mer! Hehe ;D

Skrevet

Gjorde det på Christiansund Spa-ting. Var helt greit altså, hun kommer fra Oslo hun som gjør det, og har gjort det i mange år, så hun kunne sine saker ;)

Litt pinlig var det jo å legge seg der med nakent underliv, men det gikk fort over. Vil si at akkurat det var det minste problemet ;)

Skrevet

hehe....jeg får spare pelsen litt da å vokse til jul, så gubben får en julegave litt utenom det vanlige....hehehehehe

Skrevet

Er liksom litt greiere hvis det ikke er noen jeg kjenner privat eller har gått skole eller festa med hvis du skjønner ;-)

Vil helt slippe å komme på kaffeslabberas å treffe hun som voksa høna.....blir litt sært ;-)

Skrevet

Hehe, ja jeg vet.. ;) Men hun som gjør det der, har jeg aldri sett før. Hun er nylig kommet til byen, og begynte først forrige uke.. Så der skal du være trygg ;)

Skrevet

Hvorfor tar dere brasiliansk voksing når det er så smertefullt? Før i tiden hadde damene lang pels og noen hår kan da ikke skade? hadde det vært meningen vi ikke skulle hatt hår der så hadde det ikke kommet noe heller. En viss beskyttelse er det jo og ha hår!

Skrevet

Ja, men det var før i tiden, før de kom på å fjerne hårene.. ;P Mye bedre uten hår. Hår er ufint.

Skrevet

Gode greier Silja ;-)

3 Herlige Nøstebarn: Jeg foretrekker å være "pelsfri" minst like mye for min egen del, og jeg har ikke vært plaga med hverken sopp eller annet untatt når jeg har vært gravid og rimelig rikelig "bepelsa" der nede for å si det sånn..

Skrevet

Enig at hår er ok det, men lang pels??? Nei takk=) Skal i det minste være velstelt der nede. Har lyst på brasilliansk voks selv, men det er kun ei dame som utfører det her........og det er tanta mi! Så....neste Oslo tur kanskej?=)

Skrevet

3 Herlige Nøstebarn,

Det er meningen at vi skal ha langt hår under armene også, men jeg vil si det er finere uten.. Eller sparer du der også?

Skrevet

Rikelig?? ser for meg at det går ned til knerne da!!))

Litt hår er vel ingen plage? må bare innrømme jeg glaner litt på kvinner som har fjernet alt, spesielt når de står og dusjer i offentlige bygg! Synes ikke det ser normalt ut og fjerne alt heller og betale i dyre dommer for noe som funker i noen uker før hårene kommer ut stive som kvist!

nei her holder det i massevis med gilette 2-3 ganger i måneden!

Skrevet

Man trenger faktisk ikke vokse absolutt alt, mange beholder en liten trekant eller stripe, liten kortklipt trekant er faktisk det fineste, men kan spare meg for håret som fort vokser litt utenfor trusekanten og på sidene av...ja...

I offentlige garderober så bryr jeg meg katta om folk har ribba høne eller ur-skog....vil tro det ene er mer vanlig enn det andre i dag...

Skrevet

Holder også på med dette og anbefaler det virkelig! Første gangen var helt jæv.... men det ble bedre etter hvert. Nå er det neste ikke vondt lenger! *hurra for brasiliansk voksing* :o)

Skrevet

Hønkipønkiboy --> skrotum på deg!!!

Godt du lever i beste velgående vennen.. og at du fremdeles har alle deler ved deg inntakt *tommelen opp*

Skrevet

Må jeg ha varm-voks hvis jeg skal gjøre det selv?

Skrevet

Hehehe ;)

Ja, jeg er ganske fornøyd med å ha overlevd selv oxo ;)

Skrevet

Hehehe, ja det syns jeg!! Du er jo tøffere enn meg når det gjelder å røske ut hår her og der så.. ;)

Skrevet

Har gjort det mange ganger og synes kun det gjør litt vondt midt oppå. :D Så go for it damer. :D

Skrevet

hehe ja nå tørr vel du å, å nappe øyenbryn.. *humre*

Dog de har fått voks til å gjøre det også på spaet, myye bedre ja =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...