Gå til innhold

Tror jammen meg jeg hører til her jeg gitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp som vanlig i dag, gikk på do, tissa, dro på trening, drakk masse vann, innom apoteket for å kjøpe test, som jeg skulle ha til i morgen og lørdag, MEN klarte ikke å la vær og tenkte jeg bare kunne ta en for moro skyld egentlig...

Etter 30 sek 2knall røde streker på en QR test! Er det noen tvil tror dere??? Det var jo ikke morgen urinen en gang, pluss at jeg har drukket masse vann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viste den gravid, så er du gravid. Jeg brukte heller ikke morgenurin, men den ga utslag likevel. Gratulerer i alle fall!!!

Skrevet

Hører til her jeg også :D

Fikk noen symtomer mens jeg var på ferie, så var hos legen igår :D "Du er gravid ja! Er d bra eller?? ;D "

Måtte tilbake idag me ei lita blødning da, men fikk beskjed om at d ikke var noen åpning som tyda på bynnende abort.. Så dere får krysse fingra for meg i håp om at dette går bra... :)

Er så greit me en plass som dette.. Har jo ikke fortalt d til noen enda.. Tenkte å hvertfall vente til di tre første mnd er over, så sjansene for å misste er blitt betydelig mindre.. :)

Har en spennende tid imøte da :) Lykke til til alle andre også :D

Skrevet

Jeg hører også til her. Testet positivt forrige mandag, og forrige tirsdag, men det har ikke gått opp for meg enda! Er uggen og småkvalm, som om jeg har spist for mye is! :D Men som sagt, det har ikke gått opp for meg enda. Har fått legetime laaangt ute i oktober.

Gleder meg til ting begynner å vises, så går det kanskje opp for meg at jeg bærer min samboers nurk inni meg. :D

Skrevet

For meg så er det da værtfall bra;) hihi...

Håper den holder seg på plass og blir værende der den er en god stund;) hihihi...

Men jeg må ta en test til i morgen for sikkerhets skyld da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...