Gå til innhold

lyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen ganger når bebisen beveger seg så kommer det en merkelig "knepp" lyd. kan ikke se at det er magen som sprekker...hva i all verden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har merket dette selv et par ganger i det siste, men da jeg tok det opp med en jordmor på sykehuset, så bare lo ho av meg...

Jeg sa at jeg satt helt stille da det skjedde, og det var ikke i noen av mine ledd iallefall den lyden kom fra, for det var jo midt i magen, da sa ho at det bare var luft, men det var ikke en "luft på avveie" lyd...

Skrevet

Dette har jeg også og lurer sikkelig på hva det kan være? synes lyden kan komme fra litt forskjellige plasser? Jeg er nå i uke 40

Skrevet

kanskje det kan være luft i tarmene som bebisen sparker mot - og "knepp"?

Skrevet

Å ! kor arti... på en måte.

Trudde d va bare æ som va rar å innbilte mæ ting, men d kan æ jo ik, for en kveld æ satt å så på tv kom den lyden å mamma som sto nesten 2m ifra, hørte d å. + at d e fler av oss som har opplevd samme fenomen.

Har hatt den lyden innimellom ca sia uke 36(e nu 6 daga over termin). Ble litt redd første gang æ hørte den for æ trudde d va ungen som knakk et bein el værre... men sia bevegelsan fortsatte roa æ mæ ganske fort.

Skrevet

heheh, det er godt det ikke bare er meg...

Skrevet

jeg også hører denne lyden altså!

I begge mine svangerskap..akkurat som ett ledd inni der som knepper. Ingen tvil om at jeg hører den ..men jeg tror ikke den er noe farlig... Jormora som lo av deg var tåpelig.. akkurat som du ville finnepå noe sånt..

Skrevet

d e litt sykt.. å at d den gangen va så høyt at d hørtes tydeli forbi tv'n.. syns d va så merkeli at æ va for flau t å nevne d t lege/jm...

koffor sku vi d ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...