Gå til innhold

Hei & hallo :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å benke meg ned med pc`en i går kveld, men nå har vi ingen tilgang til pc eller tv lengre.....

Fikk telefon fra en nabo om at den andre naboens garage stod i full fyr. Den ligger bare en liten meter fra vår carport og noen skarve meter fra huset vårt. Det gikk jo bra og ingen ble skadet, bare materielle verdier fra garagen gikk tapt som 2 biler og en gammelgammel motorsykkel. Naboen var lei seg for at noen ruter hos oss hadde sprukket, men kjære all verden det er jo greit! Han hadde tross alt fått det samme selv i tillegg til det som gikk opp i røyk. Så med mindre skader hos oss er det ikke noen grunn til å miste nattesøvnen. Det blir nok værre å ikke kunne bruke tv`n til barnevakt lørdag og søndags morgen, men på den annen side kan ungene endelig få lov til å se på DVD/video. Trollfar og jeg kan starte planlegging av ombygging av bad, for nå virker jo ikke fjernkontrollen hans :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff a meg så skummelt. Du kan jo heldigvis kikke innom i små pauser på jobb, så deg kan jo vi få gleden av selvom det ikke er på kveldstid. Mine kvelder er fullpakka til klokka er 22.30 og da vil jeg helst leke med mannen min, så dagtidsdib er koseligst sånn rent egoistisk sett :-)

Men fy søren så skummelt det er med brann, og takk gode Gud for at det gikk bra! Man skal da tåle at både en og to biler brenner opp, og at vinduene sprekker så lenge verken hus eller liv gikk tapt.

Planlegging av bad er gøy! jeg har en drøm om at vi kan få gjort det vi også, om det v i har funnet av fukt er en stor nok skade...

Skrevet

Ja så lenge det bare er snakk om "små" materielle verdier så betyr det ingen ting!

Har du hatt besøk av takstmann i forbindelse med fuktoppdagelsen din?

Planlegging av sånne store prosjekt kan være veldig morsomme, så det gleder jeg meg til:o)

Skrevet

Oj oj, brann er skummelt! Bra det ikke gikk verre.

Aldri så galt at det ikke er godt for noe, et nytt bad er et fint plaster på såret :-D

Skrevet

Der hadde Maud brukt opp min setning om aldri så galt...... :-)

Jeg får bare slutte meg til de andre og si at materielle skader ikke betyr så mye i den store sammenhengen. Godt at det gikk så bra som det gjorde.

Og DVD er ganske ok som "barnevakt" innimellom ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...