Tomine is my star Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Noen som har noen formeninger om henne? Fikk dere med dere noe fra bryllupet hennes i sommer? Her i Finnmark har det pågått en stor debatt i etterkant av at hun giftet seg..bla var det mange som syns hun hadde valgt feil kjole,det var for lite `kjendis preg` over festen...og mange slike teite synspunkter.. Er litt spent på om noen av dere har lagt merke til fiskeriministeren fra Finnmark.. Mulig hun er på dinbaby.com selv,da hun fikk en jente i 2006...?!
litakine og Theodor Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 har ikke fulgt noe særlig med på politikken hennes - men hun var vannvittig hyggelig når jeg satt ved siden av henne på flyet til alta. Reiste alene med junior og hun tilbød seg å hjelpe hvis det var noe jeg trengte!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 He he he, ja jeg har lagt merke til henne, kanskje ikke så mye politisk, for der synes jeg hun er litt anonym. Men jeg må jo si at det er fint at det er litt lite kjendispreg over politikere. Kan kanskje bli litt mye (Karita Bekkemellem) Kjolen hennes husker jeg ikke, men den lar seg nok google:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå