Gå til innhold

Kommer inn til dere igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekter en hektisk tid tar jeg meg nå tid til å leke med dere igjen (har jo lest litt i smug).

Har vært stup trøtt hver kveld og sovner nesten før kl ti. Vi fant jo ut grunnen til det for to uker siden. Og som man sier til de unge - en gang holder, vettu. Og vi som ikke hadde begunt med oppvarming en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmen så koselig da!!! Gratulerer så mye:-))

Og ja, en gang holder......kniiiis:-)

 

Koselig å se deg igjen forresten:-)

 

Og tenk at du rett og slett kom inn med spire i magen - det er fantastisk:-)

 

Hipp hipp hurra!!!

Skrevet

Hei og velkommen inn i varmen:o)

 

He he he, er det en kryptisk måte å si at du er gravid på???

Hørtes unektelig slik ut;-))

Gratulerer med spire og ja, det holder med en gang. Det holdt med en gang på begge våre:o))

 

Så kult, nå kan vi få "oppleve" et svangerskap igjen!!!

Skrevet

Men msb, da har du egentlig tvillinger du da eller? Om det holdt med en gang på begge dine..........hihihihihihihihi:-)

 

 

;-DDDD Just had to...

Skrevet

Ja, er bare i uke 8 men har allerede sett et lite hjerte banke.

Skal tilbake igjen neste uke.

Brukte lang prøve tid på storebror og lillesøster så vi er ennå i sjokk.

Skrevet

Ja visst har jeg tvillinger, de er bare født med litt lengre mellomrom.

 

Naboens tvillinger er 2 minutter mellom, og jeg har 3 år og 8 mnd mellom mine:-DDD

Skrevet

Men gøy er det, det er jeg sikker på:-D

 

Men kanskje litt sjokk ja, når det tok tid med de to andre:o)

Skrevet

Så utrolig da!!! Tenk, vips så lagde dere barn liksom:-) Og da blir lillesøster storesøster om noen måneder - åh så deilig:-)

 

Da blir den lille nye like heldig som jeg har vært, med både en storebror og en storesøster:-) Det er fordelen ved å være minst:-)

Skrevet

Jeg kom tilk å tenke på en samtale jeg hadde med storebror for ca 2 år siden. Han var da veldig opptatt på hvor gammel lillesøster ville være når han var 5, 6, 7 år osv Da vi kom til 8 år så sa jeg at når han blir 8 så er lillesøster 4 år og konkluderte med at da kommer jo den nye babyen. Siden han var 4 år da han ble storebror. Og det blir nesten 4 år imellom lillesøster og lille frøet - scary.

Skrevet

Careful what you wish for:o))

 

He he he troll i ord heter det vel på Norsk, litt morsomt da.

Jeg har også nesten 4 år mellom mine og synes det er helt perfekt:o)

Skrevet

4 år har vært helt perfekt for oss også :-)

 

Nei, nå må jeg jobber litt til før jeg skal til frisøren å bli fin.

Ha en fin ettermiddag. Kanskje jeg titter immom senere hvis jeg ikke har sovnet;-D

Skrevet

Jo flere år mellom jo mer tid til hver enkelt føler jeg. For da er de på litt ulike stadier og man kan gjøre ting alene med dem på deres nivå. Tror det er viktig for dem å føle seg "eksklusive" og alene med mamma eller pappa innimellom!

 

Så deilig med frisørtime da, det minnet meg på at jeg burde få klippet litt tupper igjen.....husker nesten ikke sist gang!!!

 

MAMMA SØKER BARN!!!!! Hjelp!!!

Skrevet

Hei og velkommen tilbake!!!!

 

Å grattis med spire!! Så gøy da =)))

Kjenner meg igjen i det du skriver.Jeg levde på Farris pluss,plommer og nektariner,heeele tiden.Innimellom fikk jeg i meg mat.

Snart blir dagene bedre skal du se =)

 

 

 

Skrevet

Gratulerer så mye, kjempe koselig da :0)

Lykke til videre i svangerskapet !

Skrevet

Ooops, denne holdt jeg nesten på å gå glipp av! Viktig info er NØDT til å komme frem i overskriften, asså! c",)

 

Hyggelig å se deg innom, og gratulerer med liten på vei!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Er innom her sånn av og til,måtte bare gratulere:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...