Gå til innhold

Mensen og murringer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha mensen en dag i løpet av helgen..... Har følt meg gravid de siste dagene - stekke smerter nesten hver dag og ofte. Samt at det har dukket opp små kvise lignende "nupper" rundt brystvorten, på det mørke feltet...de gjør ikke vondt, men aldri hatt sånne før... Ikke ømme bryster..testet negativt i dag - så klart. Og nå kjenner jeg antydniger til mensmurring...tror jeg -- men også strekkesmerter nedover sidene og i lysken...ÆÆÆ!!! Kan man ha mensmurringer rett før forventet mens SELV om man er gravid???? Orker ikke tanken på å gå flere dager over bare for at mensen skal komme "kasta" på meg om 5 dager....

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

det høres bra ut det!

ja man kan ha mensmurring rett før du egentlig skal ha mensen,vi får håpe på det beste da!

Du får ta en test til om noen dager da...hold oss oppdatert!

Lykke til!

Skrevet

Hei Kanksje 2009 :)

Jeg har det akkuratt sånn jeg også nå... Hadde murringer hele uken jeg hadde el (mandag 1/9, det ga seg denne uken, men igår kveld og idag har jeg mensen liknende murringer... Føler jo nå selvfølgelig på meg at TR kommer, og at jeg må hoppe inn i en ny pp..

Helt enig...skal mensen komme, så kan den like gjerne komme NÅ!

:o)

Skrevet

Er jo et håp helt til TR er der, men det føles håpløst akkurat nå... Lykke til Amia... har dere prøvd lenge?

Skrevet

Ja, det er det jo heldigvis :) Men disse murringene kjenner jeg desverre igjen..... Vi er i 3 pp nå. Hva med dere?

Skrevet

Om det ikke går denne gangen går vi inn i vår 3 pp. Jeg har en datter på 8 år fra før. Murringene har gitt seg nå......måtte de for alltid holde seg borte....he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...