Gjest Sauen har reisefeber Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 1) Vi er på jakt etter et bakovervendt sete som etterhvert kan vendes forover, og som kan brukes lenge. Jeg blir seriøst helt forvirra av barnesetejungelen, og går bare ut igjen av butikken, siden det er så mange alternativer...=P hvilket bilsete har du, hvor mange kilo går det opp til, er du fornøyd og hvordan var det med prisen? 2)Vi skal også kjøpe parkdress til henne. HUn går ikke i barnehage, men er mye ute. For øyeblikket kan hun ikke gå (akkurat fylt et år) men det er nok ikke lenge igjen. Regner med hun går når vi begynner å bruke den. Er det vits i å kjøpe Reima/Troll til så små? De er jo ikke så aktive som større barn når de er utendørs. Hvordan er prisforskjellen mellom Reima/Troll og billigere merker med god kvalitet? Er den så stor? Vanskelig å være etbarnsmamma når de begynner å bli store og skal ha seter og dresser og sko og alt...=P
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 1) hts izi combi x1 har vi, godt fornøyd og den har kommet godt ut i tester. Den går fra 0-18 bakovervendt og kan brukes fra 9kg forovervendt. Jenta vår er nå 3,5 og stolen passer ennå. 2) Prisen på Reimatec er rett under tusenlappen. Vi hadde det, men for vår del var det ikke nødvendig (jenta vår var 1 år i april så den vi hadde frem til det var overflødig, den vi hadde høsten/vinteren etterpå var vel verdt det). Av rimeligere merker har jeg bare prøvd en vårdress, så der kan jeg ikke hjelpe deg så veldig :o/ Uansett valg; ta en som er lett (i vekt) og enkel for den lille å bevege seg i. Vi hadde en kjempebillig dress som reserve, men den var altfor stiv til at snuppa likte den.
Gjest Sauen har reisefeber Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Flott, takk skal du ha=) Jeg trenger alle tips når det kommer til hva jeg bør se etter i bilsete-og parkdressverdenen!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 1) Vi har Brio Zento, den kan brukes opp til 25 kg. Vi er veldig fornøyde med den. Betalte vel ca 1800 for den, på tilbud. 2) Sist vinter hadde hun en vinterdress fra NameIt, kostet ca 300,- Den funket helt fint. Ellers så er det kanskje en ide å kjøpe brukt Reima, om du ønsker det. De blir jo ikke spesielt mye slitt når de er så små.
Gjest Sauen har reisefeber Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Jeg tenkte på et sete opp til 25 kilo, så det høres jo bra ut! Er viktig at det er bra kvalitet, behagelig å sitte i og enkelt å sette inn i bilen... Pris tenkte vi mellom 2000 og 3500 kroner... Brukt Reima er jo ikke så dumt, skal sjekke ut finn=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå