Gå til innhold

Har du en god "karma" historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke noen stor tilhenger av religion,men har bitt meg merke i karma,og synes det høres ut som en grei "deal" :)

Synes jeg fikk dette litt bekrefta da jeg var i syden i sommer,hadde med lillegutt som da var 9mnd,vi lå ved bassenget under en parasoll og koste oss,slik at vogna fikk stå i skyggen.

Etter ei stund ble jeg lei av å ligge stille,og bestemmte meg for å trille en tur for å få lillegull til å sove..de andre ble liggende igjen ved bassenget.

Da jeg kom tilbake til bassenget hadde et eldre tysk ektepar okkupert solsengene ved siden av der jeg lå (les;det var maaange ledige solsenger rundt bassenget,hvor det IKKE var parasoller),og de hadde slått ned parasollen min! jeg slo den da opp igjen for å plassere vogna i skyggen,men da protesterte ekteparet kraftig og sa at de hadde faktisk betalt for å komme hit og få sol!!! jeg foreslo at de kunne flytte seg bort dit det ikke var parasoller..men det kunne de ikke,synes heller vi kunne flytte oss(?!!!),MEN DET ER JO IKKE PARASOLLER DER!!!? blei så forbanna!! det hele endte i at vi måtte gå inn fra bassenget..

MEN! nå kommmer godsakene; så de i matsalen på kvelden,og han tyske mannen var KNALLRØD!! han var så rød,så ut som en hummer!!! jeg lo og lo og lo og lo...og slengte fra meg idet jeg passerte bordet; ser du fikk sola du betalte for!:)

andre medlignende "gledeshistorier?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...