Gå til innhold

så rart

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det florerer av unge mødre her inne når gj.snitts alderen på1.gangsfødende er på nærmere30!?! Hvordan er der mulig at alle som ikke er gjennomsnittlig har havnet her inne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle de gjennomsnittlige henger med verandre, vi andre sitter i hvert vårt hus og venter på neste dag.. hehe

Skrevet

Har noe med nivået på innelggene på anonymforum å gjøre, mener jeg.

Du har ikke doktorgrad i fysikk og sitter her og glor fordi da har du annet å ta deg til.

Nå blir vel mange sure, men jeg mener likevel at:

Har du høy utdannelse(ergo kan du ikke samtidig være ung mor fordi høy kvalitetsutdannelse tar mange år), så er mye av innholdet på dette forumet uinteressant.

Og tro det eller ei - jeg dømmer ingen av den grunn. Lav utdannelse eller høy - man er da like mye verdt. Men dette er mitt forslag til svar på det HI spør om.

Så, kom igjen, folkens, hiss dere opp, he-he!

Skrevet

De gamle har vel ikke lært seg å bruke internett ennå.

Tuller bare, har vel mer med at vi som er 20 +/- har vokst opp med internett og at det er en del av hverdagen vår mer enn for de som husker livet uten internett.

Skrevet

Av den enkle grunn at de som bor på bondelandet og ikke har utdannelse, får seg en unge eller to bare for å få litt ekstra penger fra staten, men oss i storbyene satser på karriere og stabil økonomi før vi begynner å tenke barn.

Dessuten har vel ikke bondetuppene så mye annet å finne på der utenfor sivilisasjonen. Da er internett eneste kontakt med omverdenen

Skrevet

Hahahahahaha, jeg ler høyt nå!

Du som trodde at dere rundt 20 har vokst opp med internett. Hvilken aldersgruppe tror du det var som fant den opp?

Hahahahahahahaha!!!

Skrevet

Signerer på den over her og på den om at de som har lang og høy utdannelse har annet å drive med enn dette...

Hilsen ei med lang og høy utdannelse i moden alder, he-he!(noe selvironi må man ha!)

Skrevet

Det er helt ok å le av noen som tar feil Håper du lærer barna dine det.

Jeg er 22 og har vokst opp med internett ja, og jeg har ikke peiling på hvem som fant det opp. Men vet selvsagt at det har vært en grundig utvikling.

Men nå melder jeg meg ut av diskusjonen. Er ikke noe poeng i å komme med forslag når dere bare ler av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...