Gå til innhold

ALLE!!!! SE HER!! OHHH MY GOOOD!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg plutselig litt angst egentlig!! 2KNALL røde streker på en QR test!!!! Det kan ikke være feil!!??? De kom med en eneste gang omtrent!!

Og dette var heller ikke på morgen urinen! Var på trening og drakk kjempe masse vann, innom apoteket på vei hjem for å kjøpe 2 tester, 1 til i morgen og 1 til lørdag! MEEEN jeg klarte ikke å vente, og viste jo SÅKLAT den skulle bli NEG! Værtfall ettersom jeg har drukket så mye vann osv... Oioioioi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OJ:))))

Kjempegøy.Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet:-))

Skrevet

Er det noen tvil når strekene kom knall tydelig omtrent med en gang.. ca etter 30sek.

Skrevet

gratulerer så mye!!

Lykke til og kos deg masse i svangerskapet!!!

Skrevet

Gratulerer!!!

Det fikk jeg sist jeg gikk gravid!

2 knall sterke streker med en gang, og jeg var gravid:) så det er ingen tvil om at du er gravid!::)

Lykke til med svangerskapet og kos deg med den voksende spiren!:):)

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren, lykke til med svangerskapet..

Skrevet

gratulerer og lykke til videre:)

prøvd lenge??

Skrevet

Gratulerer! så gøy:o) Spire her også, så da sees vi vel på bim da:o)

Skrevet

Gratulerer! Tatt 2 positive tester idag jeg og. Men det går nok ikke opp for meg før jeg har vært hos lege og fått det bekreftet.. :)

Skrevet

Oioioi, så gøy! Kjente jeg ble litt misunnelig nå.. Gratulerer !!!!!!!!!!

Hvor lenge har dere prøvd?? :-)

Skrevet

Hmm.. Sluttet med p-piller i juni. Så det gikk jo egentlig veldig fort..

Skrevet

Så moro Vero!!! Gratulerer masse! Håper det blir full klaff for flere 85 modeller denne måneden... :)

Skrevet

Gratulerer:)))

Skrevet

gratulerer så utrolig masse!! lykke til inn i 1.tri :)

Skrevet

Hei alle sammen!

Endelig klart å få summet meg og kan nå svare alle sammen;) hehe.. Dagen i går ble hektisk, trening, test så rett på jobb, kan love dere jeg gikk rundt min egen akse i går på jobb.... hehe... tror jeg aldri har rotet mer jeg... hihi..

Tok en test til i dagtidlig for moro skyld, for jeg kan jo ikke helt tro dette her da... Og den var like pos som i går formiddag;) Så da antar jeg at det er sånn det er da;) hehe..

Til dere som lurer på om vi har prøvd lenge! Vi har aldri telt prøveperioder! Ikke brukt brevangsjon siden vi ble samboere som snart begynner å nærme seg 2 år. Men jeg gikk masse opp i vekt etter vi ble samborer og tror det er en stoooor årsak til at ting ikke har skjed før. Nå har jeg gått ned 8,8kg og tror dette har vært med mpå å hjelpe meg til å bli gravid, OOOOG at det ikke passer denne mnd her i det heeeletattt.. Skulle egentlig opereres i morgen! Noe som ikke blir noe av nå, de ville ikke utsette kroppen min for det, er jo alltid en risk i full narkose...

Skrevet

Og så klatr!! Tusen takk alle sammen, og lykke til, til dere ALLE sammen;)

Skrevet

Ååå så heldig du er!

Men fullt fortjent! :-)

Masse lykke til i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...