lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hva er det med msn for tiden? I går var den nede en stund, og i dag og? Flere med problemer å komme inn i dag og?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 hadde ikke problemer i går. men i dag..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Vet ikk hvor lenge det pågikk i går, men jeg kom ikke inn først, men kom inn senere når jeg prøvde, 1 times tid etter første gang.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Dette er 3. dagen med problemer hos meg... kommer inn på hm, men så låser alt seg.... så å starte hele maskinen på nytt.... går greit med msn...
~~DoraDora~~ Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Jeg kommer ikke inn på msn i dag...i går kom jeg inn:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå