:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 ja de er normale i størelsen, men de er litt vanskelige å få på foten til disse små. jeg syns det gikk greit, men barnefar kjøpte sine egene vintersko til småen (han pleier og kjøpe egene klær til han altså) men jeg fikk beskjed om at de sorelskoene var noe dritt og ta på... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 altså helt fantastiske sko! jeg skal ha de til småen i år også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå