Gå til innhold

ikke gravid likevel.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet svakt pos med cb forrige uke, litt sterkere pos på mandag, men neg hos legen, både mandag og onsdag, synes det er så rart at en test kan slå pos ut når man ikke har hcg i kroppen ,men...er i allefall ikke gravid da, så der røk den drømmen, mannen min vil ikke lenger heller så da er nok alle håp om nr3 borte..., men lykke til alle dere :)!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm var jeg deg ville jeg ikke lagt bort håpet riktig enda...har du tatt noen ny test hjemme etter de hos legen? Når er/ var ikm? Jeg testet positiv med førstemann på ikm dagen med cb, dro til legen med en gang og tok urinprøve der, men den var negativ. men da sa legen til meg at jeg måtte stole på den jeg hadde tatt hjemme, det var ikke alltid de testene de hadde slo ut så tidlig. Testen på nytt med cb noen dager senere hjemme og den var knallpositiv, så jeg var gravid ja. Hjemmetester blir ikke falskt positive, de reagerer jo med hcg som man kun har i kroppen når man er gravid. Det kan jo også hende at du har hatt det samme som meg sist pp, kjemisk graviditet hvor egget blir befruktet men ikke fester seg, da vil en test slå positivt ut, men mensen kommer likevel. Eventuelt kan du få tatt blodprøve hos legen, det er vel sikrest.

Masse lykke til!

Skrevet

jøss så rart

Tok de blodprøve hos legen da eller?

Hvis de ikke tok blodprøve så kan det være som hun andre sier: at det ikke er sikkert de er følsomme nok testene legen bruker.

Krysser fingrene for at du har en liten søt spire likevel jeg :-)

Skrevet

Hvis du har vært på do på mårran, før du for til legen.. Da har du ikke så mye hcg i urinen, det er det første jeg tenker.. ? Altså hvis du måtte presse ut urinen hos legen?

Skrevet

tok med morra urin til legen, kanskje det bare var en kjemisk graviditet... prøvde å ta blodprøver men det ville ikke komme noe blod ut av meg til tross for mange stikk....

Får vel bare vente å se.. hvis magen begynner å vokse etterhvert så tok de feil.. he, he, he.. skal ta en test etter helga bare for å være 100% sikker, da må jo evt hcg ha steget betraktlig.. takk for oppmuntrende ord jenter, men...... ;)

Skrevet

det var no veldig rart... og kjempe trist!!

men som dei andre seier, kan jo fortsatt hende da...

håper mannen din endrer mening igjen da så det blir en tredje unge:)

masse lykke til, og håper legen tok feil!!!

Skrevet

Stemora mi fikk positiv hjemmetest, men var negativ hos legen helt fram til TRE UKER etter IKM! Hun var veldig gravid ;)

Så ikke gi opp håpet riktig enda :)

Skrevet

Huff, vet hvor nedtur det der er... Jeg opplevde noe slikt i sommer. testet svakt positivt en dag før IKM og ble noe sterkere (men forstsatt svakt) i nesten en uke etter IKM. Hadde litt rosa utflod hele den uken, og en uke etter IKM testet jeg negativt hos legen. Han mente det var en kjemisk graviditet (at egget snisser livmoren men ikke fester seg, men kroppen tror at den er gravid og produserer hcg...)

Testet svakt positivt idag, og er kvalm + ømme bryst, og nå har jeg begynt å blø pitte litt. Samma visa atter en gang...

Skrevet

takk for støttende ord, nå er jeg så kvalm. ( ikke bare sånn litt som jeg har vært sist uke, men KVALM).. og jeg har prompet noe aldeles forferdlig de siste dagene... skjønner ikke hva som skjer med kroppen min??!! har t.o.m fått en mørk ring rundt vortene mine.. alle mine symtomer tilsier jo at jeg er gravid, går det ann å få innbilt svangerskap tro?!!!he, he

Kanskje det bare er ønsketenkninger...:)

får drøyen over helga og teste en gang til sellom jeg er ganske sikker på at den blir neg...

Dere jenter er fantastiske, takk for oppmuntringen, men jeg tør liksom ikke håpr for mye da....blir så skuffa, he, he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...