Gå til innhold

Uff, jeg er så dum...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som renta bare stiger, og vinterens strømpriser nærmer seg, vet jeg at jeg må være forsiktig med å bruke penger. Men jeg kunne bare ikke dy meg i stad, jeg måtte kjøpe litt babyklær... Det er jo så idiotisk. Vi har masse klær fra før, som babyen skal arve, og familie og venner kommer til å kjøpe bøttevis når babyen blir født, og til jul. Men det er så mye fint der ute nå, og jeg er veldig nøye på hva jeg liker... Huff og huff.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo så vanskelig å la vær. Kjenner til akkurat det der. Gjorde det samme selv da/før lillemor ble født.

Skrevet

Ja men så kjekt det er å handle til baby da. Er veldig mye fint i butikkene ja. Jeg klarer ikke å kjøpe så masse før baby er ute, men kommer nok til å gå amok da. Men skal avgårde om en uke eller to å kjøpe lekegrind, bilstol med isofix og stellebord. Så da går det jo en del tusenlapper.. Har også funnet fram alle baby klærne etter jenta så skal vaske opp de nå, å håper jeg da får nok til å klare meg de første ukene..

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, må jo ha noe nytt også ;o)) kjempe koselig å kjøpe babyklær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...