Gå til innhold

Tvillingtreff torsdag 18.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle, og takk for sist til alle fra treffet i går. Dere som ikke var der kan jo forsøke å forestille dere 12 mødre og 24 babyer mellom 3 uker og 6 mnd eller noe sånt, i samme stue... ;-). Litt bråkete innimellom, men veldig hyggelig, og ikke så kaotisk som man kanskje kunne frykte.Takk til Phantomet for strålende initiativ og service!

Jeg inviterer alle som vil og kan hjem til meg torsdag i neste uke, fra 11-12-tida og utover. Sted: Vinterbro, ca. 20 min fra Oslo sentrum i retning Moss. Jeg garanterer ikke like bra servering som i går, men noe slags lunsj skal jeg nok få til :-). Jeg sender adresse osv. til alle på mailinglista vår.

NB: Nye deltakere er hjertelig velkomne! Hvis du ikke står på lista men gjerne vil være med så send meg en personlig melding her, så sender jeg adresse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stiller på neste treff også jeg... *smiler* Måtte bare endre en allerede eksisterende avtale...men nå er alt klart for nytt treff.

Si ifra om vi skal bidra med noe...

Skrevet

heihei.

Hvordan er det å komme seg til deg med offentlig kommunikasjon? lett å ta buss med stor vogn?

Skal prøve å få kommet meg dit, men det kommer an på hvordan man kommer seg til deg.

har ikke bil jeg.

Klem

Skrevet

Hei.-.. takk for sist, veldig koselig. vi kommer gjerne. Jeg baker en kake og tar med!!

gleder meg!!

Skrevet

Veldig koselig hos phantomet - merker at jeg for en gangs skyld slapper av ute blant folk (=dere) :)

Jeg kommer, Solemio - gleder meg!

Skrevet

Ja takk for kjempehyggelig treff sist. Hadde gjerne vært med denne gangen og, men har siste barseltreffet på helsestasjon den dagen så gutta og jeg må stå over. Håper imidlertid vi fortsetter med treffene slik at vi kan møte dere uken etter.

Skrevet

Hei hei, pluttiplutt! Jeg kjører heller ikke bil, så jeg er blitt dreven på busskjøring med tvillingvogn. Buss går fra Jernbanetorget og stopper rett nedenfor her, så det går nok bra. Tar ca. 20 minutter. Jeg sender detaljer pr. e-post.

Skrevet

Å, det høres jo strålende ut!

Skrevet

Venter på nr 2 og 3 - det var dumt, men vi får satse på neste uke igjen. For ordens skyld, kommentaren om at det var strålende var rettet mot kakebakingen til en av de andre, ikke til at du ikke skulle komme! altså! La det visst på feil sted, mulig jeg bør ta det som et tegn på at det er på tide å legge seg...

Skrevet

Hu-hei! Jeg kommer - og har flyttet avtalen jeg hadde denne dagen... :-)

Skrevet

jeg har ikke bil på torsdag jeg..pluss at det er babysang her ute den dagen..og Snupp & Snupp syns det er så innmari gøy å synge :-)

Jeg håper virkelig jeg får mulighet til å bli med deste gang.

Kos dere masse!!

...

Skrevet

Heisann. Skulle gjerne vært med men det er barseltreff her ute den dagen. Kos dere masse så kanskje det passer neste gang for oss.

Skrevet

Hei alle sammen og takk for sist! Det var veldig koselig:-)

Vi kan dessverre ikke på torsdag, men satser på å bli med neste uke.

Kos dere på torsdag dere som skal

Skrevet

Takk for et flott treff - og takk til den snille som sendte meg sms slik at jeg fikk et spark i rumpa for å komme meg ut i verden.

Herlig med slike 6-barnsmødre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...