Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Noen andre som har opplevd at d lukter honey corn av urinen etter at man har spist d??? Hvis j spiser honey corn synes j d lukter honey corn sånn ca de 2 neste gangene j er på do. Har d noe med sukkeret å gjøre eller noe sånn kanskje? Noen som vet eller har opplevd d samme??
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ja! Det gjør det av andre typer også, kanskje kornet som gjør det. Ikke sukkeret tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg har oppdaget av det lukter generellt honey corn av sterk urin. Altså morgenurin el.l. Hvis en drikker lite vann en dag og tisser. Det trenger overhode ikke å ha noen forbindelse til å faktisk spise honey corn, for det gjør jeg og samboer aldri. Lukter det likevel..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Men da kan j trygt spise d da? Var redd kroppen min ikke taklet sukkeret like bra og at j skulle få svangerskapsdiabetes eller noe sånn j....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg tror ikke urinen og honey cornet har noe som helst med hverandre å gjøre. Det er bare en lukt de deler.. Litt urovekkende å tenke på at maten lukter det samme som sterk urin, men det er nok ikke noe som helst som er farlig med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå