30 og 3 barnsmor i mai Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg vat det ennå er tidlig, og husker ikke hvordan det var forrige gang. Jeg fant ut at jeg er gravid abre for noen dager siden, men har virkelig ingen symptomer. Kanskje litt stikkinger inni mellom. Er det ikke normalt å merke det i puppene veldig tidlig? Blir litt bekymret for at det ikke går veien denne gangen, men bør prøve å ikke tenke på det. Takk
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Veldig varierende hvor mye symptomer man har, og ikke uvanlig å ikke kjenne noe særlig. Jeg selv har hatt en del symptomer, men var litt bekymret for at jeg ikke merket noe i puppene. Hadde veldig hovne og ømme pupper da jeg gikk på p-piller, men nå er det veldig lite. Er i uke 6 og har først siste uken kjent at de har blitt litt tyngre og ømme, men ikke noe uttalt. Tror vi bare får være glade så lenge vi er i god form :-) Lykke til med nr 2!
Mariell80 Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Når jeg var fem uker på vei hadde jeg ingen symptomer, men nå er jeg 8 uker på vei og er skikkelig dårlig. Kaster opp all mat og er senge liggende til langt ut på dag. Ikke noe kjekt, men hadde det slik med første mann også. Slapp av og nyt dagene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå