Graciegirl Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hei alle sammen! Dagene raser av gården for tiden, så jeg får ikke tullet og tøyset så mye her inne om dagen. Lykketrollet er STOR gutt nå. 17 og 1/2 mnd og superfantalistisk søt. Men jammen er det en utfordring i ha en liten tornado i hus! Klem til dere alle. Titter innom av og til. Snart er det høst og tid til å kose seg inne med pledd og kakao + masse dibbing!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hei graciegirl! Det er fryktelig koselig å se nicket ditt i hytt og ne ;-) Tenk at han har blitt så "stor"... Jeg håper han trives i barnehagen sin der borte. Jeg savner byen jeg kjenner jeg! Ha en strålende fin dag du også! god klem fra
Trollmora Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ha en strålende dag du også) Det skal jammen noe til å følge etter små luringer på den alderen, det er jo ikke bra hviss de er bare stille heller.
Maud Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Håper dagen har vært bra så langt! Tenk at Lykketrollet er nesten et og et halvt år. Har aldri sett verken deg eller ham, men synes allikevel at jeg kjenner dere litt :-) Det fine med høst er at det blir mer tid til sofa og PC ;-)
frøydis m/ 4 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Hei! Håper dagen er fin! Tenker dagene er travle med Lykketrollet i tornadofart rundt om i heimen.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå