ehtaner84 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 utenom å få og ha verdens nydeligste, flinkeste, vakreste barn? -min er å svømme med spekkhuggere. -se en blåhval. -stå i en stoooooor opera ikledd en stor rød kjole, oppsatt hår, og synge "think of me" fra phantome of the opera.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 få ett kryss på grav.test i nærmeste framtid.. også har jeg lyst å svømme med delefiner
Slalotte Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 - Lyst til å se spekkhoggere. - Leie en Ferrari for en dag (10.000 kr.. huff) - Vinne 1 million (mhm.. veldig klisje) for å bruke det på mamma - Få en kjempe bra jobb og nå toppen - Bli interiør arkitekt - at mamma finner lykken igjen.. Ble litt mange men det er vel det tror jeg..
mumtobe09&10 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 At jeg får bekreftet at vidunderet jeg har i magen er frisk på UL etterpå! ...svømme med delfiner har jeg prøvd - noe av det herligste jeg har vært med på! Helt utrolig fantastisk!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Å bli frisk! Har vært syk siden jeg var 12 år av ME, i 15 år..
*Lissi* Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 - At søsteren min kunne bli frisk - Og at vesla i magen kunne kommet litt før termin, hehe! (termin om 16 dager.....og er veldig spent!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå