Reidis Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hei! Har vært på 4-5 skobutikker i Kristiansand nå og finner ikke Viking Thermo - cherrox for barn. Kjøpte et par i fjor i Namsos (!) -og snuppa er kjempefornøyd. Litt langt å reise dit for et nytt par... § Noen som har sett de i Kristiansand? de ser slik ut: http://www.vikingfootwear.com/default.aspx?aid=9071618#product=9134700&category=9088373*9088856*9090651*&page=default&freetext=default&action=product
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg skal også ha slike sko i år. De er så veldig gode!! Jeg er ikke kjent i Kristiandsand, men her i byen har ikke Eurosko eller Skoringen disse skoene, mener jeg å huske..Men husker ikke hva den sko butikken heter som fører disse skoene her. De er jo litt dyrere enn de vanlige cherroxene, men så absolutt verd pengene.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Vet at COOP (Domus) (Obs!) og Eurosko fører de....
Reidis Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 svarer meg selv. Eurosko har de ikke her i Kristiansand - de fortalte meg at de selv valgte hvilke varer de skulle ta inn. Teit sa jeg ) men nå ringte jeg Regntøyspesialisten i kirkegata 12. De har de, men de kommer først i uke 40. (forsinket pga stengte fabrikker i kina under OL ) Har ikke sjekket eurosko sørlandssenteret - de tok ikke tlf...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå