Gå til innhold

Klarer dere ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var som en kanin de siste ukene i forrige svangerskap, men nå er det bare så sykt vondt. Virker som urinrøret er helt skviset inni der av barnets hode. Merker også tydeligere at barnets hode presser nedover, så klarer ikke slippe meg løs uansett. Ikke plass til noen mann der nei (til og med vondt å få orgasme uten penetrering.

Er jo litt kjipt å tenke på at det kanskje er 3 mnd til sexlivet opptas. 5 uker til fødsel og så 6 uker etterpå. Av erfaring var sex umulig før et par mnd etterpå sist pga vondt arr etter klipping.

Egentlig kjekkere å høre om flere som sliter enn "ja, vi står på hver eneste dag".... Og ikke minst få noen råd.

Har ikke urinveisinfeksjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer vel å ha sex, men lysten er jo helt borte. Tidligere i svangerskapet var det veldig bra, men de siste ukene har det bare blitt mindre og mindre. Savner det ikke engang, og det er kanskje en litt skremmende tanke... men det kommer vel igjen en tid etter fødselen håper jeg. Er forresten 32+4 idag.

Skrevet

vi har hatt et veldig aktivt sexliv, men nå har det ikke vært på mange uker, og det er helt unormalt!! virker som lysten hans har gått ned litt nå mot slutten, og det er vel ikke annet enn naturlig vil jeg tro. og jeg syns bare tanken på sex er et ork akkurat nå! så det blir nok ikke mye sex fremover, men jeg syns allikevel det er viktig å ta vare på nærkontakten på andre måter og det gjør vi:-)

Skrevet

Som hun over, hadde nok klart det om det ikke var for at lysten var helt borte. Og det har den desverre vært i nesten hele svangerskapet - hender jeg har stilt opp bare for mannens skyld men det har blitt mindre og mindre. Er sikkert måneder siden sist vi hadde sex nå...

Skrevet

lysten er der, men orker ikke ha sex - det er bare ubehagelig og vondt. hodet til babyen ligger godt nedi bekkenet også, så vi begge synes det er ekkelt med tanke på å "stange den i hode"....vet det ikke gjør noe, men tankene er der uansett, så vi står over til etter fødselen. Er vel ca 3-4 uker siden sist, og er nå i uke 36 - og mannen min skriker ikke noe mer etter sex han enn meg. Det føles ikke riktig for noen av oss - må nok få ut babyen først.

Skrevet

Nei, nå på slutten klarer jeg ikke å ha sex desverre. Det er ikke fysisk vondt, men psyken min orker rett og slett ikke, litt for mange hormenoer i sving her om dagen. Sist vi gjorde ett forsøk, begynte jeg rett og slett å grine, stakkars mannen min :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...