Gå til innhold

En time igjen.....

Ups...4 blir til 5 i sommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bærer det i vei til UL !! Også ringer gubben akkurat nå og sier han er usikker på om han rekker å komme... Hmmm... Jaja... det får bære eller briste! :):) Gleder meg uansett til å se "puddingen" !! :)

Spent på om magefølelsen stemmer eller ikke... Har en følelse på gutt..så dette blir morro!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende :):) Kom innom senere for en oppdatering da ;) Magefølelsen stemte iallefall for min del. Lykke til!

Skrevet

Lykke til!!!

Her ser det ut til at magefølelsen stemmer, så krysser fingrene for at det gjør det hos deg og;) Gleder meg til du kommer tilbake og forteller hvordan det gikk!

Skrevet

Hei hei...

Snakk om skivebom dere...haha. I følge mr.jordmor på sykehuset skal vi visst få ei snuppe igjen! :) Hahaha.. Så er visst ikke alltid at magefølelsen stemmer allikevel...

Termin stemte med en dag..så var skikkelig morsomt.. så nå er den 3 februar 09 istedet for 2 feb... :)

Skrevet

Rakk gubben det? :P

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen der ja!:)

Jeg har hatt følelse for gutt hele tida, og vi så på UL i uke 12 at det var en gutt. (gynekologen sa han trodde det var det, og at han lå der inne med ereksjon...) kunne selvsagt ikke si noe med sikkerhet, men vi trodde på det, i og med at jeg har hatt sånnen sterk følelse for gutt hele tida.. Men så var vi på UL nå i uke 18, og der viste det seg å være ei lita tulle.. :) (først sa han det var vanskelig å se (!!), men så zoomte han inn mellom beina hennes, og da så vi ingen antydning til noen tissefant..;)

Så nei, magefølelsen stemmer ikke alltid!hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...