Gå til innhold

Nr 4,-----------skal..........skal ikke........


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Er lykkelig gift og har 3 stk. Sistemann er 2,5 år nå. Føler meg ikke helt ferdig, men er redd for at jeg aldri kommer til å føle d... Kan liksom ikke føde barn i all evighet.. Føler man seg noengang helt ferdig?

 

Vil gjerne høre hva andre føler og mener.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei me har fire nå , tre gutter og ei jente til slutt,

føler meg fortsatt ikke helt ferdig, men trur ikkje eg kommer til å føle det noen gang heller he he .

ha

Skrevet

blei ikkje heilt ferdig før den ble sendt, har egentligt bestemt oss for å gi oss nå , men kommer det ein til er det ingen krise.

Skrevet

Heldiggris.. he he. Jeg venter nr tre nå og hadde slettes ikke vært fremmed for nummer fire=:-) Elsker barn og det som følger med..

 

Skrevet

Jeg venter nr. 4 og jeg gleder meg til den lille kommer!! Termin om 6 uker. Jeg synes det er like stort hver gang, føler meg utrolig heldig som kan få barn. Tror dette blir sistemann, men tiden vil vise... Er du i tvil er det kanskje tegn på at du fortsatt har plass til et barn til under dine vinger??

 

Lykke til med vurdering og avgjørelse!!

Skrevet

Venter nummer 4 om ca. 2 uker. Føler meg ganske ferdig nå ja....:-) Men, det er vel ganske naturlig nå på slutten, hehe!

Sambo vil uansett ikke ha flere nå, så da blir nok dette siste gangen jeg går gravid.

Skrevet

SKAL :DD Heldig er du som allerde har tre små under. Et til gir kanskje både mer klesvask, stress og mas. Men det blir også, og viktigst av alt, mer glede, latter og gode stunder. Kjør på!

 

Hilsen en som ønsker seg maaange barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...