januarbaby+maibaby Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 hun er snart 8 mnd, og spiser kun grøt, drikke mellommåltid, litt sviskesaft, ferskensaft, vann og mme. Alt hun får på flaske får hun av DR.Brown flaskene (der suger hun inn minimalt med luft) Hvorfor har hun så mye luft imagen da mon tro ??
Tredjemann på vei :D Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Sviskesaft (og kanskje ferskensaft) er jo avførende og da gir det også litt ekstra luft i magen vil jeg tro. Vi får jo mye luft i magen om vi spiser mye plommer, svisker o.l. vi også, ikke sant? Er hun så hard i magen at hun må ha sviskesaft? Hvis ikke ville jeg ha kuttet det ut for en stund i hvert fall...
januarbaby+maibaby Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 ja takk, det skal jeg prøve
vimsa;) Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 tenner? vesla mi har helt kokos mage når tennene bryter ut..
januarbaby+maibaby Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 hun har to nede foreløpig, fikk di for 2 mnd siden.... hvilke tenner står for tur nå vansligvis???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå