Gå til innhold

Flere her i innspurten på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min nest siste dag på jobb...har kun morgendagen igjen så går jeg ut i permisjon. Skulle egentlig jobbet mandag også, men avspaserer tenker jeg - gidder ikke komme tilbake hit over helgen!

Klarer dere å motivere dere?

Jeg surfer og chatter...har problemer med å motivere meg selv til den minste ting - som å få ryddet kontoret mitt. =S Ender vel med at jeg må komme hit på mandagen likevel...hehe!

Gleder dere dere til permisjonen da!

Ser frem til å kunne sove når som helst og til å begynne å fikse barnerom og vaske klær og rydde og ordne litt!

Gleeeeder meg til morgendagen er over rett og slett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ca 4 uker igjen til jeg går ut i permisjon, men kan ikke si jeg gleder meg det minste til å slutte i jobben. Jeg har nemlig ikke noe jobb å gå tilbake til, så det er litt småekkelt, men men. Sikkert hyggeligere når man er fast ansatt et sted og bare tar en pause.

Skrevet

Jeg har også fire uker igjen... er lærer så har en "gratis" uke med høstferie. Skal jobbe 2 uker, 1 uke ferie og 1 uke jobb så permisjon c",)

Gruer meg litt til å "gi" fra meg alle elevene mine.. er i tillegg klassekontakt og klassekoordinator (jobber på vgs). Men skal bli godt å roe helt ned da det er en ganske så hektisk hverdag hvor jeg sitter nesten ingenting. Er innstilt på å komme meg gjennom det siste :)

Skrevet

husmus du har jo god tid på deg til å finne drømmejobben som du kan begynne i neste år:)

Jeg har vel 4uker i dag tror jeg, men ble sm i går. Jeg må likevel følge opp 2 kunder så jeg er ikke helt borte ennå.

Det er litt kålete sånn som jeg jobber for jeg kan ikke få nye kunder de siste ukene og da blir det litt håpløst.(provisjonsbasert inntekt)

Jeg klarer ikke å gi slipp på jobben, og samtidig så er jeg klar for å gjøre det. føler meg litt sånn halveis nå.

Skrevet

Jeg har også siste dagen imorgen :-) Og er like umotivert som deg.

Klarte å gjøre unna de fleste oppgave forrige uke, så denne uken har vært heller rolig. Sitter og surfer myyyye må jeg innrømme. Har satt av dagen imorgen til å pakke tingene mine i esker. Må passe på å pakke sakte hvis jeg skal klare å bruke en hel dag på det, hehe.

Gleder meg masse til permisjon. Blir jo veldig rart å være borte så lenge fra jobb da (starter opp igjen august neste år), men tror tiden kommer til å fly ;-)

Skrevet

Høna08 - godt å høre at flere har det som meg!

Sitter nå og lager en arbeidsliste med status, mål og planer til de som skal overta jobben min. Har ryddet det meste, og kommer også til å bruke dagen i morgen til en pakke-ting-i-esker-sakte-aksjon. Hehe! Ikke noe poeng i å stresse... Har et møte kl. 14 i morgen og etter det er det bare å logge av. Regner også med permisjonen kommer til å fly. Jeg skal tilbake i jobb i slutten av april til neste år så det blir jo bare 6-7 måneder for min del. Men 6-7 måneder med bebis og masse tid til å sulle rundt blir deilig!

Skrevet

2,5 uke igjen på jobb jeg, og merker at jeg er riiimelig umotivert allerede. På en måte er jeg glad je ghar noe å gå til, for hvis ikke tror jeg det kunne blitt lange uker frem mot termin. Men samtidig så blir man litt lei av opplæring opplæring og atter opplæring... De timene jeg er på jobb skal i utgangspunktet kunne faktureres ut til kunder, så nytter ikke med skravling og surfing her i gården... Egentlig bra jeg er 40% sykemeldt, ellers tror jeg faktisk jeg hadde hatt problemer med å fylle dagene.

Gleder meg utrolig til å komme ut i permisjon og kunne stulle og stelle jeg også :)

Skrevet

Jah - enig!

Opplæring, opplæring og atter opplæring. Har vært sykmeldt 30 % de siste tre-fire ukene og jeg sier som deg - godt er det. Tror også jeg hadde hatt problemer med å fylle dagene da det ikke har vært noe poeng i å gi seg i kast med nye store prosjekter...

Kos deg med dine to siste uker!

Skrevet

Herkules,

Joda, jeg har masse tid! ;) Sånn er jo egentlig det evige frilans livet, men jeg har alltid vært heldig og bare gått fra prosjekt til prosjekt. Dette blir første gangen jeg faktisk står uten jobb. Men jeg regner da med at et nytt prosjekt er klart til jeg kan begynne å jobbe igjen. Jeg håper det i hvert fall! Jeg prøver å si til meg selv at det er noe jeg IKKE skal stresse over mens jeg går i permisjon.

Viktigere å glede seg til permisjonen enn å grue seg, så det gjelder å snu det livssynet NU!

Skrevet

Jeg har 3 uker igjen og jeg gruer meg litt til å gå ut i permisjon. Er faktisk mer motivert nå som permisjonen nærmer seg enn jeg har vært på lenge. Er i et bredere jobbmiljø som jeg liker veldig godt, så det skal bli veldig uvant å være helt ute av 'the loop' så lenge. Nå er jeg i så god form at jeg ikke heller føler behov for 3 uker til å hvile og det er kanskje derfor selve fødselen virker så fjernt.

Men får håpe at hormoner og baby får meg til å tenke anderledes :-)

Skrevet

Siste dagen idag, men jeg ble sykemeldt 2 uker før permisjonsstart, fordi jeg hadde slitt med ryggen så lenge. Så 28.august var min siste dag, og jeg syter ikke av den grunn;) Liker å jobbe, men har en arbeidsplass som jeg føler setter utolig liten pris på meg. Har 2 jobber, så det er mest sannsynlig bare den ene jeg kommer tilbake til, og velger å skaffe meg en ny jobb i tillegg. Men det er enda så lenge til, så får se hva som skjer i løpet av dette året;) Skal bli veldig rart å ikke jobbe på lenge, men vi får jo en jobb hjemm også, bare mye koseligere forhåpentligvis, hehe.. Nå er det full fres på vaskinga her, siste rest for å gjøre alt sammen klart! Nå er det 3 uker igjen til termin, og det er fatisk nå jeg har merka at det er skikkelig tungt å være gravid. Rygg og mage samarbeider dårlig:P

Skrevet

Har to små uker igjen nå.. jobber i skolen og får derfor en "ekstra" permisjonsuke pga høstferien, dvs fire uker hjemme før termin=) Litt digg, men tror også at d kan bli litt for mye av d gode, kommer nok til å bli rastløs og utålmodig etterhvert.. Dagene går liksom litt fortere når man må på jobb osv... Men men, gleder meg jo til å kunne sove lenge og ha rolige morgener hjemme m avis og frokost-tv; leve litt husmor-liv, hehe;)

Skrevet

Har to små uker igjen nå.. jobber i skolen og får derfor en "ekstra" permisjonsuke pga høstferien, dvs fire uker hjemme før termin=) Litt digg, men tror også at d kan bli litt for mye av d gode, kommer nok til å bli rastløs og utålmodig etterhvert.. Dagene går liksom litt fortere når man må på jobb osv... Men men, gleder meg jo til å kunne sove lenge og ha rolige morgener hjemme m avis og frokost-tv; leve litt husmor-liv, hehe;)

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...