Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hvordan gjør dere det i så fall? Ned med alt av bilder og stæsj eller? Jeg skjønner liksom ikke at det skal bli så mye renere av at jeg stryker moppen over taket liksom.. Er det noe vits??
___ Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg gjør det før jul, ellers ikke. En gang i året får holde for oss, men den ene gangen gjør vi det skikkelig også, ned med bilder, frem med møbler, skurebørste på en del lister, vasker gulvtepper og sofatrekk osv. Jeg er ikke glad i husarbeid, men det er deilig å ha det helt strøkent en gang i året.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Nei, men forstår vitsen med rundvask. Da blir alt gjort på en gang, og man er ferdig for en stund. Her gjøres litt og litt. For å vaske taket bruker jeg stol til å stå på, og klut med såpe, ikke mopp:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Tørker støv av bilder o.l noen ganger i løpet av året. Tar gulvlister to-tre ganger i året, vinduer en til to ganger i året. Men vasker ikke tak og vegger! Når det har gått noen år, skal vi vel male allikevel! Men jeg støvsuger hver dag, og vasker gulvet hver annen dag fordi jeg har en liten en som åler seg rundt på gulvet!
Hikken Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Har dampvasker, da går det utrolig fort med vegg- og takvask :-) (ikke at jeg gjør det noe oftere enn en gang i året av den grunn..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå