Gå til innhold

Heisann:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter da her, å klarer ikke slutte å tenke på ett par ting.

Nå har jeg fått noe forskjellige tabletter jeg skal ta siden egga mine ikke modner seg som de skal... er fire dager igjen med det, så kan det hende det skal skje no bra etter det. Å jeg håper virkelig jeg blir gravid snart, prøvd så lenge nå, men ikke lett detta.:(

Men jeg har hvertfall lurt på åssen det er med bedøvelse hos tannlegen o.l. for jeg er midt i reperasjon av tenner, å er bekymra for at bedøvelsen skal ødelegge no:s burde ikke gjøre det, men trenger å vite sikkert.

Gleder meg masse til den dagen jeg får glameldinga:)

Sender over masse lykkestøv til alle prøvende =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ønsker deg masse lykke til og håper tablettene hjelper eggene dine :)

Når det kommer til bedøvelse osv. hos tannlegen, må du nesten spørre ham/henne. Du må i hvert fall si i fra at du går på medisiner, i tillfellet "kollisjon"/allergiske reasksjoner.

Lykke til!

Skrevet

Hei! Jag har fått olika besked hos olika tannlege. I mitt førra svangerskap lagade jag ett hull utan bedøvelse. Det gjorde ont!!! Den tannlegen menade att det eg inte var ngt problem om jag ville ha bedøvelse, medan en annan var helt emot det. Hoppas att du hinner bli klar med tann reparasjonen och sedan blir gravid efter det! :-) Jag var sjælv på røntgen undersøkelse med min lilla dotter, och kom sedan på att jag hade svarat fel på frågan. jag visste faktiskt inte om jag var gravid eller ej. Nu var jag inte det, så då var det væl grejt.

Hursom ær det inte så kul heller att gå ett helt svangeskap och under amming, med vonda och trasiga tenner....

Lycka till!!!

Skrevet

hehe, nei det er jo klart:)

Tannverk er lite morro. har bare ett igjen nå som MÅ taes, så er det ikke så altfor farlig med resten på en stund, men greit å ta det når en får 70% rabatt:) hehe

Tusen takk for svar:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...