Gå til innhold

DILLA :P hva har dere damer dilla på i svangerskapet ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå æ må bare ha lakris jaffsa i meg som bare det og banan sjokolade mmmm... noe dere har dilla på ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røde epler, de må være røde.

Og gele, gelesjokolade, eplegele på brødskive, rød gele med vaniljesaus, alle former for gele.... Prøver å styre meg litt da ;-)

Pluss at denne gangen som alle de foregående svangerskapene er det ingenting som smaker så godt som potetgull, sliter virkelig med å begrense meg der ja..

Skrevet

Har ikke hatt sånn kjempedilla på noe, men begynner jeg først å knaser isbiter er det umulig å stoppe. Helst isbiter oppi et stort glass saft eller cola.. Prøver å unngå det da men..

Har hatt noen perioder med lakris også.

Skrevet

Gjende-kjeks :P

Liker egentlig ikke, men nå kan jeg ikke få nok!!! Haha

Skrevet

e moro og se hva andre har dilla på

huska med første mi at æ hadd dilla på pølse med brød, meksikansk fiesta potetgull og helnøtt sjokolade..

Skrevet

ISBITER!!!!! Helt gæærn etter dem!

Blir småhysterisk hvis det ikke er flere i fryseren! Hihi...

Skrevet

Lakris og Meierienes appelsinjuice.

I går morges drakk jeg så mye appelsinjuice at jeg endte opp med halsbrann som varte hele dagen. Fikk ikke sove på kvelden pga halsbrannen. Snakk om ikke å kunne styre seg......

Skrevet

Ting med sjokolade er blitt ein klar favoritt,var svak for da før og,men kanskje litt ekstra no;-)

Skrevet

Isbiter, sjokomelk og IS ! Veldig vikti med is..

Skrevet

Isbiter!!!

Er det noen som vet hvorfor vi får denne rare trangen til isbiter??? Har aldri brydd meg særlig om isbiter før- nå knaser jeg i vei!!

Skrevet

Dere er i allefall heldige som vet hva dere har dilla på. Her går jeg fra dag til dag og har så løst på et eller annet, alt fra sjokolade til en eller annen matrett. Kan godt gå fra søt over til salt. Jeg blir sprø og sinna når jeg ikke får stilt hogen min. Og jeg som skal holde meg unna alt som har med gottedisken/hyllene. *grr*

Skrevet

Vannmelon!

Synd det er seint i sesongen og de er begynt å bli dårligere kvalitet.

Og det er SÅ klisjè å ha dilla på isbiter da =)

Gjest ønsket oppfyllt
Skrevet

hmm...jeg har ikke noe spesielt jeg har dilla på...men alt som er spiselig eller går an å drikke får jeg lyst på, og blir litt småbesatt av å få det i meg med en gang jeg tenker på det!

f.eks da eg leste om røde epler lengre oppe i tråden kjente jg den syrlige smaken i munnen og ble helt nummen...måtte liksom ha epler der og da, helt til jeg leste neste innlegg, da var lysten over på det som sto beskrevet der...:P

snodige greier..:)

Skrevet

Mexicansk mat (helst burritos med sterk salsa) og nugatti rett fra boksen....

Skrevet

...også glemte jeg druejuice, må bare ha det til både frokost og kvelds......

Skrevet

dytter den oppijen :D

Skrevet

Jeg hadde dilla på isbiter, sikkelig sure grønne epler og kuli eple leskedrikk :P

Skrevet

lovehearts,spiste det i forrige svangerskap pga halsbrann,men nå spiser jeg det hele tiden..er helt desperat nå for jeg er tom!!!!!!!!!maser på gubben om at han må komme hjem fra jobb..må ha bare må ha...

men er det ikke farlig å spise lakris?pga høyt blodtrykk,eller er det gammle nytt nå?

Skrevet

Prins epler!!!:D *NAM!* Veit ikkje kor mange eg har ete siste tida...:P

Desverre har vi kun 1 epletre med den sorten, og no er det ikkje like stort utval som for nokre veker sida...hmm..håpar ungen kjem snart, slik at eg ikkje går tom;)

Skrevet

ALT unntatt sjokolade. Har ulvehunger til tusen og er 18 uker på vei.

Spesielt salte ting.

MÅ ha seifilet eller "muggost" på brødskiva.

Melk! Drikker vanligvis ingenting.

Norske, saftige epler!

Lapskaus på boks! Mmmm..

Skrevet

Melk med nesquick i og KROKANRULL og Kvikk lunch!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...