pandabjørn Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 snart skal jeg spise lunsj her hjemme, linnea sover så skal jeg se litt på tv og til frisøren kl 1330 for farge og klipp
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde planlagt å søke jobber hele dagen, men det er jo nesten ingen jobber å søke på. Arg!! Får vel gå en tur i regnet eller noe..........
Banshee Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Skal på hs kl 12.30 , har ei snelle her som omtrent ikke spiser lengre. Har vært bekymret en stund nå, har spurt her inne om litt tips i matveien til henne, men fikk ikke noen. Så nå tar vi turen til hs for veiing og litt prat )
mumtobe09&10 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Jeg skal spise lunch med søsteren min, og så på UL etterpå!
Mamsen og lillegutt Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg skal få nytt plasma i blodet mitt,for jeg er innlagt på sykehuset med nyresvikt. Men seinere i dag får jeg besøk av familien=) Det gleder jeg meg til.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 rydde litt, fått middagsinvitasjon;-), muligens shoppe litt med eldste jenta, få besøk av venninne på ettermiddagen, kvelden er satt av til en annen venninne, da blir det slarv om alt mellom himmel og jord:) så er det tid for senga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå