Gå til innhold

Denne "mannen" som er gravid på Oprah....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det irriterer meg at folk skriver stoore overskrifter og synes det er en sensasjon at en MANN er blitt gravid.. Hallo?? Det er ingen mann! Det er en dame!! Hun har ikke tatt kjønnsskifteoperasjon, og hun har beholdt livmor og alt. Da er hun ingen mann.. Blir lett irritert om dagen ja...

Men hva sier dere?? Det ER jo ikke en mann??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Det er INGEN mann. Hun har kun tatt en drøss med mannlige kjønnshormoner for å bli mer "mann", men hun har fremdeles kvinnelige kjønnsorgan og alt innvendig. Og så har hun fjernet puppene. Fått litt sjeggvekst osv. Men hun er fortsatt dame!!!

Skrevet

Enig, det ER en kvinne, som har tatt en kjønnsoperasjon, men beholdt sine indre kvinnelige kjønnsorganer.

Syns det er å strekke den vel langt å si det er en mann.

Skrevet

Ja, jeg skjønte heller ikke hvorfor de har gjort en så stor greie ut av dette.. H*n har jo beholdt alle sine "deler" intakt. Det eneste som skiller henne/han fra andre damer er jo at h*n har operert bort brystene..

Men konservative USA gjorde også et heidundrande liv rundt puppen til Janet Jackson i SuperBowl-pausen.. KRISE!!! VI fikk se en PUPP! HJEEEEELP!! Hehe.. De syntes forresten også at vi er freaks ved å amme offentlig.. KniS!

Skrevet

En ting jeg ikke forstår... H*n sa jo at h*n kunne gjennomføre et samleie med kona si, misforsto jeg da?

Skrevet

hørt om strap-on.. :P hæ?? hehehe

Skrevet

Hehe.. H*n har gått på testosteron ganske lenge, og da skjer det ting og tang med klitoris. I utgangspunktet er gutter og jenter like nedentil, inntil 2. svangerskaps mnd. Da begynner "klitten" å vokse på guttene og blir tilslutt en penis.

Så i dette tilfelle har klitoris begynt å vokse og blitt (en liten) penis. Så han får erekesjon og kan gjennomføre samleie.

Skrevet

Å, sånn å forstå, hehe... Mye rart en skal lure på, hehehe!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...