Gå til innhold

He he ammetåke og prinsesseklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos naprapat i dag, meg og lillejenten. Kan anbefales for kollikbarn, har lært masse gode teknikker for å få ut luft. Men altså når vi kommer inn og jeg åpner opp babybagen så spør naprapaten "Var det en gutt?" og stirrer på jenten som er kledd i grått og grønt. Neida, det er en jente svarer jeg men hun går i arveklær fra broren. Og ellers så er jeg så lei av rosa og jenteklær så hun kommer nok til å gå i mye av det. Jeg er ikke en sånn rosa jente-jente selv messer jeg i vei og maser om hvor irritert jeg er på klesindustrien som nesten kun lager prinsesseklær til barn osv. Kommer hjem og går for å bytte på vesla og ser speilbildet mitt og hva ser jeg? Jo, det første jeg fant i kleshaugen i dag var en knallrosa topp. He he veldig lite jente-jente plagg på meg selv gitt. Synes naprapaten så litt rart på meg...samme blikk som han på rimi hadde da jeg med pjokken på armen betalte for varene mine og da jeg kom ut oppdaget at pjokken hadde dratt i toppen og jeg viste fram en bh-pupp ,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...